Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Μαρία Παπαδοπούλου | 5 Μαΐου 2020, 20:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παραθέτω ένα ακόμη εύστοχο επιχειρηματία συναδέλφου της παρούσας διαβούλευσης,με το οποίο και συμφωνώ! "1) Πρώτα οι βρεφονηπιοκόμοι που ζήτησαν τα προνήπια να μένουν στους παιδικούς σταθμούς και όχι να πηγαίνουν στο νηπιαγωγείο (βολεύει, βλέπεις, γιατί προτιμούν παιδιά που αυτοεξυπηρετούνται από τα μωρά) 2) Μετά οι δήμαρχοι που πολεμάνε με όλες τους δυνάμεις (προεξέχοντος του Πατούλη) τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαιδευση (θέλουν, βλέπεις, να περάσει όλη τη προσχολική εκπαίδευση στην τοπική αυτοδιοίκηση, να αποκοπεί από το Υπουργείο Παιδείας και να πληρώνονται οι εκπαιδευτικοί με voucher από τον Δήμαρχο) 3)Τώρα οι γυμναστείς, οι της αγγλικής φιλολογίας, οι εικαστικοί, πληροφορικάριοι που τους έκοψαν ώρες από την υπόλοιπη Εκπαίδευση και ζήτησαν γραπτά από την Υπουργό να πάρουν ώρες από το νηπιαγωγείο ΕΛΕΟΣ. Διαλύουν το δημόσιο νηπιαγωγείο μπροστά στα μάτια όλων, χωρίς ντροπή." Μία από τις βασικότερες ελλείψεις των νηπιαγωγείων είναι υποστελέχωση τους σε οργανικές τμημάτων ένταξης! Στα νηπιαγωγεία χρειάζονται να ιδρυθούν Τμήματα Ένταξης και να στελεχωθούν σε μόνιμη βάση με εξειδικευμένης νηπιαγωγούς εαε για να μπορούν να υποστηρίξουν επιτυχώς τα νήπια με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Τα υπάρχοντα τμήματα ένταξης (συνολικά 450) στην προσχολική εκπαίδευση δεν επαρκούν !