Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 56 Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄Σχόλιο του χρήστη 2 εκπαιδευτικοί Πειραματικού Σχολείου | 5 Μαΐου 2020, 20:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναγκαία διευκρίνιση Πρέπει να διευκρινιστεί ο τρόπος με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στην παράγραφο 4α του άρθρου 56 «τοποθετούνται οριστικά και κατά απόλυτη προτεραιότητα σε σχολείο της βαθμίδας τους και επιλογής τους, πριν από τους υπεράριθμους της ίδιας περιοχής μετάθεσης». Ερώτημα Συγκεκριμένα, δημιουργείται το εξής εύλογο ερώτημα: Η οριστική τοποθέτηση θα γίνεται μόνο σε περίπτωση που υπάρχει στο σχολείο της επιλογής των ανωτέρω εκπαιδευτικών κενή οργανική θέση ή ακόμη και στην περίπτωση που δεν υπάρχει κενή οργανική θέση, θα ανοίγει νέα θέση στο συγκεκριμένο σχολείο επιλογής, προκειμένου να τοποθετηθεί ο εκπαιδευτικός που εμπίπτει στη συγκεκριμένη διάταξη; Διότι αν ισχύει το πρώτο, πρόκειται για καταφανή αδικία σε βάρος των ανωτέρω εκπαιδευτικών σε σχέση με εκείνους τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν μεν σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., αλλά διατηρούν συγχρόνως την οργανική τους θέση σε άλλο σχολείο και μετά τη λήξη της θητείας τους στο Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ επιστρέφουν στην οργανική τους. Αν πάλι ισχύει το δεύτερο, πρέπει να διευκρινιστεί τι θα συμβεί σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός χρειαστεί να υπηρετήσει σ’ αυτή τη νέα θέση, αλλά δεν υπάρχουν διαθέσιμες ώρες στην ειδικότητά του. Θα υποχρεωθεί πάλι ως υπεράριθμος να ακολουθήσει τις γνωστές διαδικασίες και η οργανική θέση που με βάση την παράγραφο 4α του άρθρου 56 θα αποκτήσει ουσιαστικά δεν θα υφίσταται; Πρόταση Από τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί της ανωτέρω διάταξης έχασαν την οργανική θέση που ήδη είχαν σε Π.Σ. ή σε ΠΕΙ.Σ., είναι αυτονόητο πως η θέση αυτή πρέπει να τους αποδοθεί ή τουλάχιστον να αποκτήσουν υπαρκτή οργανική θέση σε σχολείο της βαθμίδας τους και επιλογής τους της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά απόλυτη προτεραιότητα ανεξαρτήτως όρων και προϋποθέσεων.