Είμαι μητέρα 2 ανήλικων παιδιών, εργάζομαι ως οικονομολόγος σε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και τέλος, είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου που φοιτούν τα παιδιά μας. Διαφωνώ με την εισαγωγή των υποχρεωτικών «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία. Ιδιαίτερα διαφωνώ με την επιλογή θεμάτων όπως «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» και «Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα». Ποιος γονιός ζήτησε τη βοήθεια του Υπουργείου Παιδείας σε αυτά τα θέματα; Προβήκατε σε έρευνα μεταξύ των γονέων και ζητήσαμε να εισαχθούν τέτοια θέματα στο πρόγραμμα Νηπιαγωγείων και Δημοτικών; Αρμόδιοι να καθοδηγήσουμε τα παιδιά μας σε αυτά τα θέματα είμαστε εμείς οι γονείς και επιτρέψτε μου την έκφραση, δεν έχει καμιά δουλειά κανένα Υπουργείο Παιδείας να εμπλέκεται. Το 2008 έγινε ξανά τέτοια κίνηση. Επανέρχεστε τώρα εσείς. Δεν θα πάψουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια σε οτιδήποτε μπορεί να βλάψει τις ψυχές των παιδιών μας. Αρνούμαι να εμπιστευτώ τα παιδιά μου σε αναρμόδιους ανθρώπους, ανθρώπους αμφιβόλων πνευματικών αρχών, οι οποίοι θα μιλήσουν στα παιδιά μας για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ή διαφορετικότητα (που ποιος ξέρει τι είδους διαφορετικότητα θα επιλέξουν να εστιάσουν...). Κάθε παιδί ωριμάζει στο δικό του χρόνο, κι αυτό έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες και όχι μόνο με την ηλικία. Είναι αφελές να πιστεύετε ότι θα ωφελήσει τα παιδιά (Νηπιαγωγείου και Δημοτικού!) αν ακούσουν μέσα στην τάξη για το σεξ. Εσείς βέβαια δεν είστε αφελείς κι αυτό είναι που μας προβληματίζει… Υπάρχουν παραδείγματα πολλών παιδιών σε άλλες χώρες της Ευρώπης (Σουηδία, Αγγλία κ.ά), που καταστράφηκαν οι ζωές τους εξαιτίας της κακής εκπαίδευσης σε θέματα σεξ που λάμβαναν χώρα στα δημόσια σχολεία. Αυτά δεν τα λαμβάνετε υπόψη; Είναι σαν να λέμε στα παιδιά μας «ΝΑΙ στη φωτιά ΟΧΙ στην πυρκαγιά». Μεγαλύτερη σύγχυση θα προκληθεί παρά βοήθεια. Το ίδιο έγινε και σε άλλα θέματα (ενημέρωση για κίνδυνο πυρκαγιάς) που αντί να βοηθήσει τα παιδιά μας η ενημέρωση επί του θέματος, περισσότερο τα άγχωσε και τα γέμισε φοβίες, με τις οποίες παλεύουν ακόμη οι ψυχούλες τους. Σκεφτείτε τι μπορεί να προκαλέσει η πρόωρη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε παιδάκια 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ετών…. μιλάμε για αυτές τις ηλικίες!
Τέλος, δεν βλέπω το λόγο να προστεθούν αυτά τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς θέματα όπως ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και πολλά άλλα παρόμοια ήδη υπάρχουν ως επιλογές στην Ευέλικτη Ζώνη των Δημοτικών Σχολείων.
Στο κλείσιμο μιας δύσκολης για όλους μας σχολικής χρονιάς, χωρίς προηγούμενο (λόγω του κορονοϊού) και ενώ έχουμε να αντιμετωπίσουμε ουσιαστικότερα θέματα, όπως την διδασκαλία των βασικών μαθημάτων στα παιδιά, εσείς προκαλείτε των αγανάκτηση των γονέων για άλλη μια φορά. ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ άρθρου 1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Είμαι μητέρα 2 ανήλικων παιδιών, εργάζομαι ως οικονομολόγος σε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και τέλος, είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου που φοιτούν τα παιδιά μας. Διαφωνώ με την εισαγωγή των υποχρεωτικών «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία. Ιδιαίτερα διαφωνώ με την επιλογή θεμάτων όπως «Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» και «Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα». Ποιος γονιός ζήτησε τη βοήθεια του Υπουργείου Παιδείας σε αυτά τα θέματα; Προβήκατε σε έρευνα μεταξύ των γονέων και ζητήσαμε να εισαχθούν τέτοια θέματα στο πρόγραμμα Νηπιαγωγείων και Δημοτικών; Αρμόδιοι να καθοδηγήσουμε τα παιδιά μας σε αυτά τα θέματα είμαστε εμείς οι γονείς και επιτρέψτε μου την έκφραση, δεν έχει καμιά δουλειά κανένα Υπουργείο Παιδείας να εμπλέκεται. Το 2008 έγινε ξανά τέτοια κίνηση. Επανέρχεστε τώρα εσείς. Δεν θα πάψουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια σε οτιδήποτε μπορεί να βλάψει τις ψυχές των παιδιών μας. Αρνούμαι να εμπιστευτώ τα παιδιά μου σε αναρμόδιους ανθρώπους, ανθρώπους αμφιβόλων πνευματικών αρχών, οι οποίοι θα μιλήσουν στα παιδιά μας για σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ή διαφορετικότητα (που ποιος ξέρει τι είδους διαφορετικότητα θα επιλέξουν να εστιάσουν...). Κάθε παιδί ωριμάζει στο δικό του χρόνο, κι αυτό έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες και όχι μόνο με την ηλικία. Είναι αφελές να πιστεύετε ότι θα ωφελήσει τα παιδιά (Νηπιαγωγείου και Δημοτικού!) αν ακούσουν μέσα στην τάξη για το σεξ. Εσείς βέβαια δεν είστε αφελείς κι αυτό είναι που μας προβληματίζει… Υπάρχουν παραδείγματα πολλών παιδιών σε άλλες χώρες της Ευρώπης (Σουηδία, Αγγλία κ.ά), που καταστράφηκαν οι ζωές τους εξαιτίας της κακής εκπαίδευσης σε θέματα σεξ που λάμβαναν χώρα στα δημόσια σχολεία. Αυτά δεν τα λαμβάνετε υπόψη; Είναι σαν να λέμε στα παιδιά μας «ΝΑΙ στη φωτιά ΟΧΙ στην πυρκαγιά». Μεγαλύτερη σύγχυση θα προκληθεί παρά βοήθεια. Το ίδιο έγινε και σε άλλα θέματα (ενημέρωση για κίνδυνο πυρκαγιάς) που αντί να βοηθήσει τα παιδιά μας η ενημέρωση επί του θέματος, περισσότερο τα άγχωσε και τα γέμισε φοβίες, με τις οποίες παλεύουν ακόμη οι ψυχούλες τους. Σκεφτείτε τι μπορεί να προκαλέσει η πρόωρη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε παιδάκια 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ετών…. μιλάμε για αυτές τις ηλικίες! Τέλος, δεν βλέπω το λόγο να προστεθούν αυτά τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», τη στιγμή που έτσι κι αλλιώς θέματα όπως ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και πολλά άλλα παρόμοια ήδη υπάρχουν ως επιλογές στην Ευέλικτη Ζώνη των Δημοτικών Σχολείων. Στο κλείσιμο μιας δύσκολης για όλους μας σχολικής χρονιάς, χωρίς προηγούμενο (λόγω του κορονοϊού) και ενώ έχουμε να αντιμετωπίσουμε ουσιαστικότερα θέματα, όπως την διδασκαλία των βασικών μαθημάτων στα παιδιά, εσείς προκαλείτε των αγανάκτηση των γονέων για άλλη μια φορά. ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ άρθρου 1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων.