Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Ραχουτης | 5 Μαΐου 2020, 20:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος που διαβάζει αυτά τα σχόλια ή τελοσπάντων ασχολείται με αυτά από τη πλευρά του Υπουργείου,μα θα εκφέρω μια γνώμη. Πραγματικά, αυτός ο "ηλικιακός κόφτης" των 17 χρόνων για εγγραφή στην Επαγγελματική Εκπαίδευση είναι κάτι που όχι μόνο αντιπαιδαγωγικό, εξωπραγματικό , αυτοκαταστροφικό , και τέλος αποκαρδιωτικό είναι ,αλλά και απόδειξη ότι για μια ακόμη φορά επιχειρείται από το ίδιο το Υπουργείο η στοχοποίηση και συρρίκνωση ια ακόμα μια φορά του εκπαιδευτικού πυλώνα μιας χώρας,που όπως έχει πολλές φορές αποδειχθεί, ότι είναι αυτή η ίδια η επαγγελματική εκπαίδευση. Αντί να βασιστούμε στα υπάρχοντα , και να βελτιώνουμε συνεχώς τις συνθήκες εκπαίδευσης ( σταδιακοί εξοπλισμοί εργαστηρίων , αναμόρφωση ,επανεξέταση αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών , περιεχόμενο σπουδών στα Επαγγελματικά Σχολεία), στρεφόμαστε εναντίων τους και επιχειρούμε ακόμα και με τον ποιο απίστευτο τρόπο να παρεμποδίσουμε αυτή την ίδια την εξέλιξή τους και τη προσαρμοστικότητα τους στις νέες τεχνολογίες που καλπάζουν και που είναι και η ταυτόχρονη εξέλιξη μιας χώρας. Αυτό το άρθρο ακούγεται παράφωνα στα διάφορα" σλόγκαν" αυτού του Υπουργείου , διαχρονικά βέβαια, για δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους και για δια βίου μάθησης..,αλλά έχει και πολύ *τραγική δικαιολογία. *Η παρενόχληση στα σχολεία συνήθως ΔΕΝ γίνεται από μαθητές ηλικιακά μεγαλύτερους, το αντίθετο,αυτοί παίζουν καταλυτικό ρόλο θετικά, προς την αντίθετη κατεύθυνση...Αυτό το έχει αποδείξει η πράξη. Το βασικό είναι ότι στερεί το δικαίωμα όπως πολύ καλά γνωρίζετε, από πολλούς νέους ανθρώπους να κάνουν μια νέα αρχή στη ζωή τους ,και θα το πω απλοϊκά ,"να μάθουν μια τέχνη" όπως έλεγαν και οι γονείς μας , θα το πω και πιο επίσημα , να αποκτήσουν δεξιότητες και γνώσεις δια μέσου της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ώστε να γίνουν ανταγωνιστικοί στον σύγχρονο επαγγελματικό καμβά. Όταν με ειλικρίνεια δείτε τα πράγματα όπως τα βλέπει η κοινωνία που προσπαθείτε να διαχειριστείτε θέματά της, και ακούσετε τις φωνές αυτών που είναι μέσα στα σχολεία είτε Επαγγελματικά είτε Γενικά ,τότε ίσως συνειδητοποιήσετε ότι θα πρέπει να υπάρχει μια ομοφωνία επιλογών μεταξύ μας, γιατί απλούστατα οι στόχοι μας είναι κοινοί ή τουλάχιστον θα πρέπει να είναι κοινοί και να στοχεύουν στη συνεχή βελτίωση της εκπαίδευσης όλων ανεξαιρέτως των παιδιών μας , της κοινωνία μας ,της χώρας μας και τελικά θα αντιληφθείτε ότι είναι αυτονόητο, αυτό το άρθρο 51 να αποσυρθεί ,απλά ,σαν ένα λάθος εκ παραδρομής...