Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Γεώργιος | 5 Μαΐου 2020, 20:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Υπουργέ Με μεγάλη μου λύπη διαβάζω το άρθρο 51 & 52 για την «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» που αφορά το Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ. Ψάχνοντας να βρω εξήγηση για να κατανοήσω την αιτιολόγηση της δήθεν ενδοσχολικής βίας βρίσκω ότι: 1. Ενδοσχολική βία έχουμε από την πρωτοβάθμια και σε ποιο έντονο βαθμό. 2. Από επίσημη έρευνα η χώρα μας κατέχει την τέταρτη θέση και το φαινόμενο εμφανίζεται στις πρώτες τάξεις του γυμνασίου και μειώνεται όσο οι μαθητές μεγαλώνουν. Επομένως πρέπει με το ίδιο σκεπτικό να μην εγγράφονται μαθητές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ούτε στο γυμνάσιο. Αυτή ήταν η πρώτη μου απορία. Στη συνέχεια θέλω να εκφράσω την αγανάκτηση μου διότι: Ο Χάρτης των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο άρθρο 14 αναφέρει : Δικαίωμα εκπαίδευσης Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση και στην πρόσβαση στην επαγγελματική και συνεχή κατάρτιση. και το άρθρο 16 του Συντάγματος ορίζει: Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Και μιας και δεν στέκει η αιτιολόγηση για την βία και είναι και αντίθετα στο σύνταγμα επειδή στερούν το δικαίωμα: 1 Σε απόφοιτους ΓΕΛ που δεν πέτυχαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις να επιλέξουν το ΕΠΑΛ για την επαγγελματική τους αποκατάσταση. 2 Σε απόφοιτους ΕΠΑΛ να αποκτήσουν δεύτερη ειδικότητα. 3 Σε πτυχιούχους ΑΕΙ - ΤΕΙ που δεν αποκαταστάθηκαν επαγγελματικά να επιλέξουν μια τεχνική ειδικότητα. 4 Σε ενηλίκους αποφοίτους που δεν εργάζονται να εγγραφούν στη Β΄ Τάξη σε άλλο τομέα για απόκτηση και 2ου πτυχίου ειδικότητας, παρακολουθώντας μόνο μαθήματα ειδικότητας και όχι γενικής παιδείας. Χρέος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης ανεξαρτήτως του ορίου ηλικίας και όχι η συρρίκνωση που επιφέρουν τα δύο άρθρα. Επιβάλλεται η απόσυρση των ρατσιστικών άρθρων 51 & 52