Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κ.Μ. | 5 Μαΐου 2020, 20:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος της λογοτεχνίας ουσιαστικά και βαθμολογικά - να μην βαθμολογείται μόνο με 15 μόρια-. Οι ερωτήσεις σε αυτό το μάθημα μπορούν να εμβαθύνουν στην ιστορία της Λογοτεχνίας, στα κείμενα και στη θεωρία της χωρίς να αποτελούν άλλη μια ερώτηση κατανόησης κειμένου παρόμοιας με τις ερωτήσεις της Γλώσσας απλά σε λογοτεχνικό κείμενο.Η καλή λογοτεχνία κρύβει μέσα της τη γλώσσα, την ιστορία, την αισθητική και δίνει εφόδια ζωής ως προς τη σκέψη και το συναίσθημα των μαθητών.