Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία-Βικτωρία | 5 Μαΐου 2020, 20:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα λατινικά ως μια βασική γλώσσα των ανθρωπιστικών επιστημών δεν νοείται να μην υπάρχει ως εξεταζόμενο μάθημα Πανελλαδικών εξετάσεων. Η εκπαίδευση, όσον αφορά τη γλώσσα, παιδιών που εισάγονται σε ανώτατες σχολές ανθρωπιστικών σπουδών δεν είναι εφικτό να γίνεται από τους καθηγητές των πανεπιστημίων. Οι υποψήφιοι απαιτείται να έχουν τουλάχιστον μια βασική γνώση της γλώσσας πριν εισαχθούν στην εκάστοτε σχολή. Είναι βέβαιο ότι η απόφαση της κατάργησης των λατινικών από τις Πανελλαδικές εξετάσεις θα έχει ως αποτέλεσμα το μορφωτικό επίπεδο των παιδιών που εισάγονται σε ανθρωπιστικές σχολές να μειώνεται όλο και περισσότερο. Κατά συνέπεια είτε οι φοιτητές δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των σχολών τους είτε οι σχολές θα αναγκαστούν να μειώσουν το επίπεδο του προγράμματος σπουδών τους. Σε κάθε περίπτωση η εξέταση των λατινικών είναι απαραίτητη εάν θέλουμε να παράγουμε σωστά καταρτισμένους επιστήμονες ανθρωπιστικών επιστημών.