Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΓΟΥΡΑΣ | 5 Μαΐου 2020, 20:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ, Διάβασα προσεκτικά σχεδόν όλα τα σχόλια των συναδέλφων και οδηγήθηκα στο συμπέρασμα ότι η εισαγωγή ενός 5ου πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος θα έλυνε πολλά από τα προβλήματα που επισημάνθηκαν. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι θα μείωνε το άγχος των μαθητών, αφού ενδεχόμενη κακοτυχία σε ένα μάθημα θα τους κόστιζε λιγότερο. Πιστεύω ότι το 5ο μάθημα πρέπει να είναι: Στο 1ο πεδίο τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Στο 2ο πεδίο η ΙΣΤΟΡΙΑ Στο 3ο πεδίο τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Στο 4ο πεδίο η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Με εκτίμηση, Νίκος Σγούρας Μαθηματικός