Διαφωνώ με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας για τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση για καθαρά παιδαγωγικούς, γνωστικούς και ψυχολογικούς λόγους. Ως εκπαιδευτικός με πολύχρονη εμπειρία στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, και ως συνειδητοποιημένη μητέρα πολύτεκνη, δε θεωρώ την εκάστοτε κυβερνητική πολιτική, αρμόδια να αναλάβει, καταστρατηγώντας τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών /παιδιών μου, τη διαμόρφωση αξιών ζωής.
Το θέμα της σεξουαλικής διαφώτισης είναι ευαίσθητο γιατί καθορίζει το ίδιο το μέλλον της ανθρωπότητας. Οι γονείς είναι οι πρώτοι που αναλαμβάνουν αυτό και δεν πρέπει το κράτος να τους παρακάμπτει. Εξάλλου ήδη διδάσκεται η σεξουαλική αγωγή εδώ και πολλά χρόνια στα σχολεία, μέσα από τα διάφορα μαθήματα του σχολείου από έμπειρους εκπαιδευτικούς, με διάκριση και σωστή ενημέρωση. Τα <> όμως που εφαρμόζονται ήδη στο εξωτερικό, από τους μαθητές και τους γονείς, αντιμετωπίζονται σαν μάθημα βαθμοθηρίας, ελαφρότητας, αποχρωματισμού των συναισθημάτων, αποπροσανατολισμού από τις οικογενειακές αξίες του κάθε μαθητή. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να ενταχτούν στα μαθήματα του σχολείου, όπως τρόποι καλής συμπεριφοράς, σεβασμού και αυτοσεβασμού, οικογενειακές σχέσεις, ενσυναίσθηση.
Διαφωνώ με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας για τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση για καθαρά παιδαγωγικούς, γνωστικούς και ψυχολογικούς λόγους. Ως εκπαιδευτικός με πολύχρονη εμπειρία στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, και ως συνειδητοποιημένη μητέρα πολύτεκνη, δε θεωρώ την εκάστοτε κυβερνητική πολιτική, αρμόδια να αναλάβει, καταστρατηγώντας τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών /παιδιών μου, τη διαμόρφωση αξιών ζωής. Το θέμα της σεξουαλικής διαφώτισης είναι ευαίσθητο γιατί καθορίζει το ίδιο το μέλλον της ανθρωπότητας. Οι γονείς είναι οι πρώτοι που αναλαμβάνουν αυτό και δεν πρέπει το κράτος να τους παρακάμπτει. Εξάλλου ήδη διδάσκεται η σεξουαλική αγωγή εδώ και πολλά χρόνια στα σχολεία, μέσα από τα διάφορα μαθήματα του σχολείου από έμπειρους εκπαιδευτικούς, με διάκριση και σωστή ενημέρωση. Τα <> όμως που εφαρμόζονται ήδη στο εξωτερικό, από τους μαθητές και τους γονείς, αντιμετωπίζονται σαν μάθημα βαθμοθηρίας, ελαφρότητας, αποχρωματισμού των συναισθημάτων, αποπροσανατολισμού από τις οικογενειακές αξίες του κάθε μαθητή. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να ενταχτούν στα μαθήματα του σχολείου, όπως τρόποι καλής συμπεριφοράς, σεβασμού και αυτοσεβασμού, οικογενειακές σχέσεις, ενσυναίσθηση.