Σχετικά με την εισαγωγή των “Εργαστηρίων Δεξιοτήτων”, η πρόσφατη εμπειρία έχει δείξει ότι η προσπάθεια εισαγωγής καινοτομιών με τη μορφή θεματικών εβδομάδων, δημιουργικών εργασιών και project θα ήταν επιτυχημένη μόνο εάν γινόταν στα πλαίσια ενός οργανωμένου μαθησιακού αντικειμένου και η διδασκαλία τους από εκπαιδευτικούς που διαθέτουν το κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο. Πιο συγκεκριμένα, οι προτεινόμενες θεματικές ενότητες της ¨”Αγωγής Υγείας” και του “Περιβάλλοντος” ήδη αποτελούν αντικείμενο της διδακτέας ύλης της Βιολογίας στο Γυμνάσιο, στο οποίο όμως διδάσκονται ανεπαρκώς, αφού η Βιολογία έχει μετατραπεί σε μονόωρο μάθημα και στις τρεις τάξεις του με απώλεια ωρών από το 2016, αποκτώντας πλέον όλες τις παθογένειες των μονόωρων μαθημάτων. Επιπλέον, η βιολογία έχει το θλιβερό προνόμιο, ιδιαίτερα στο Γυμνάσιο, να διδάσκεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, που, κατά τεκμήριο και με βάση το πρόγραμμα των σπουδών τους, δεν έχουν το γνωστικό υπόβαθρο που απαιτείται για την ανάλυση και τη διασύνδεση των διαπραγματευόμενων εννοιών, με το παράδειγμα της τρέχουσας πανδημίας να είναι το πλέον επίκαιρο.
Σχετικά με την εισαγωγή των “Εργαστηρίων Δεξιοτήτων”, η πρόσφατη εμπειρία έχει δείξει ότι η προσπάθεια εισαγωγής καινοτομιών με τη μορφή θεματικών εβδομάδων, δημιουργικών εργασιών και project θα ήταν επιτυχημένη μόνο εάν γινόταν στα πλαίσια ενός οργανωμένου μαθησιακού αντικειμένου και η διδασκαλία τους από εκπαιδευτικούς που διαθέτουν το κατάλληλο γνωστικό υπόβαθρο. Πιο συγκεκριμένα, οι προτεινόμενες θεματικές ενότητες της ¨”Αγωγής Υγείας” και του “Περιβάλλοντος” ήδη αποτελούν αντικείμενο της διδακτέας ύλης της Βιολογίας στο Γυμνάσιο, στο οποίο όμως διδάσκονται ανεπαρκώς, αφού η Βιολογία έχει μετατραπεί σε μονόωρο μάθημα και στις τρεις τάξεις του με απώλεια ωρών από το 2016, αποκτώντας πλέον όλες τις παθογένειες των μονόωρων μαθημάτων. Επιπλέον, η βιολογία έχει το θλιβερό προνόμιο, ιδιαίτερα στο Γυμνάσιο, να διδάσκεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, που, κατά τεκμήριο και με βάση το πρόγραμμα των σπουδών τους, δεν έχουν το γνωστικό υπόβαθρο που απαιτείται για την ανάλυση και τη διασύνδεση των διαπραγματευόμενων εννοιών, με το παράδειγμα της τρέχουσας πανδημίας να είναι το πλέον επίκαιρο.