Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδώνΣχόλιο του χρήστη Κωτσόπουλος Πέτρος | 5 Μαΐου 2020, 21:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΟς ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΠΑΙΔΕΙΑς. Με το παρόν κείμενο-σχόλιο οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των όμορων σχολείων της περιοχής μας (Πλατεία Βαρναβα-Αθήνα) 17ου Γυμνασίου, 3ου Δημοτικού, 13ου Δημοτικού ( η έλλειψη χρόνου δεν μας επέτρεψε να προλάβουμε να συγκεντρώσουμε περισσότερα όμορα σχολεία), εκφράζουμε την έκπληξή μας για την κατάθεση σχεδίου νόμου με σημαντικές αλλαγές στα της Παιδείας σε συνθήκες εγκλεισμού και πανδημίας. Σε αυτές τις συνθήκες ως γονείς πρωτίστως νοιαζόμαστε για τη σωματική αλλά και ψυχική υγεία των παιδιών μας και επίσης ενδιαφερόμαστε για την ασφαλή επαναφορά τους στο σχολικό περιβάλλον. Συνεπώς αναμένουμε το υπουργείο Παιδείας να εργάζεται σε αυτή την κατεύθυνση και να αναβάλει τα νομοθετικά σχέδια για το μέλλον, όταν θα βρισκόμαστε σε συνθήκες κανονικότητας και θα υπάρχει η δυνατότητα του δημόσιου διαλόγου και της αντιπαράθεσης μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων (καθηγητές, γονείς, μαθητές, Υπουργείο) ώστε να προκύψει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Το σύνολο των καθηγητών μέσω της ΟΛΜΕ έχει ήδη τοποθετηθεί ανάλογα. Η δική μας θέση αντίστοιχα είναι - έστω και τώρα - η κυρία Υπουργός να αποσύρει ολο το νομοσχέδιο σε μελλοντικό χρόνο, ώστε να έχουμε την δυνατότητα και εμείς να εκφράσουμε τις θέσεις μας. Στην παρούσα φάση, οι προτάσεις μας στα αντίστοιχα άρθρα (ταξινομημένα κατά αύξοντα αριθμό άρθρου) είναι οι ακόλουθες: Άρθρο 5: Αναγραφή χαρακτηρισμού διαγωγής στους τίτλους σπουδών Η αναγραφή του χαρακτηρισμού της διαγωγής μαθητών στον τίτλο σπουδών θεωρούμε ότι είναι μία αναχρονιστική επιλογή που δε συμβάλλει στην ορθή διαπαιδαγώγηση των μαθητών και μπορεί να στιγματίσει για μία ζωή έναν/μία έφηβο/η. Επίσης αντιτασσόμαστε στην επαναφορά αυστηρών ποινών. Οι νέοι σήμερα αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις και μόνο με τη συνδρομή ειδικών (ψυχολόγων, κοινωνιολόγων, κοινωνικών λειτουργών) μπορεί να υπάρξει η κατανόηση των προβλημάτων και η αντιμετώπιση φαινομένων βίας και παραβατικής συμπεριφοράς. Ως συνέπεια των ανωτέρω, επαναλαμβάνουμε την θέση μας πως το νομοσχέδιο θα πρέπει στο σύνολο του να αποσυρθεί σε μέλλοντα χρόνο. Είναι πολλά και σημαντικά τα θέματα τα οποία ως γονείς (άμεσα ενδιαφερόμενοι) θέλουμε να συζητήσουμε εκτενώς με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς των Καθηγητών, των Ειδικών Επιστημόνων και άλλων παραγόντων και να εχουμε έτσι την δυνατότητα να κατανοήσουμε και να τοποθετηθούμε για το καλύτερο αποτέλεσμα πρός όφελος όλων μας. Περιμένουμε την θετική απάντηση της Υπουργού.