Εργάζομαι σε Γυμνάσιο. Τα εργαστήρια δεξιοτήτων μου θυμίζουν τις βιωματικές δράσεις που λειτούργησαν ως υποχρεωτικό μάθημα στα Γυμνάσια μεταξύ 2013 και 2016. Θεωρώ γενικά θετικό να υπάρχουν στο σχολείο κι άλλες θεματικές ενότητες πέραν των τυπικών μαθημάτων. Ωστόσο είναι ιδιαίτερα αρνητικό για την εκπαιδευτική κοινότητα να υπάρχουν διαρκώς αλλαγές. Οι βιωματικές δράσεις πχ λειτούργησαν για τρία χρόνια και σταμάτησαν ενώ είχε γίνει πολλή δουλειά από τους εκπαιδευτικούς που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και στη συνέχεια. Τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων γίνονται πια εκτός σχολικού ωραρίου και δεν "μετράνε" ως διδακτικές ώρες για τον εκπαιδευτικό. Στην ουσία δεν δίνεται κανένα κίνητρο στον εκπαιδευτικό να τα πραγματοποιήσει. Θα ήθελα να δω με ποιον τρόπο θα υλοποιηθούν τώρα τα εργαστήρια δεξιοτήτων, ποιες θα είναι οι θεματικές και αν θα έχουν διάρκεια ή αν θα σταματήσουν πάλι μόλις εδραιωθούν.
Εργάζομαι σε Γυμνάσιο. Τα εργαστήρια δεξιοτήτων μου θυμίζουν τις βιωματικές δράσεις που λειτούργησαν ως υποχρεωτικό μάθημα στα Γυμνάσια μεταξύ 2013 και 2016. Θεωρώ γενικά θετικό να υπάρχουν στο σχολείο κι άλλες θεματικές ενότητες πέραν των τυπικών μαθημάτων. Ωστόσο είναι ιδιαίτερα αρνητικό για την εκπαιδευτική κοινότητα να υπάρχουν διαρκώς αλλαγές. Οι βιωματικές δράσεις πχ λειτούργησαν για τρία χρόνια και σταμάτησαν ενώ είχε γίνει πολλή δουλειά από τους εκπαιδευτικούς που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και στη συνέχεια. Τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων γίνονται πια εκτός σχολικού ωραρίου και δεν "μετράνε" ως διδακτικές ώρες για τον εκπαιδευτικό. Στην ουσία δεν δίνεται κανένα κίνητρο στον εκπαιδευτικό να τα πραγματοποιήσει. Θα ήθελα να δω με ποιον τρόπο θα υλοποιηθούν τώρα τα εργαστήρια δεξιοτήτων, ποιες θα είναι οι θεματικές και αν θα έχουν διάρκεια ή αν θα σταματήσουν πάλι μόλις εδραιωθούν.