Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Θα ήθελα να εκφράσω την αντίθεσή μου στην θέσπιση εισαγωγικών εξετάσεων από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο. Οι μαθητές των Πρότυπων Γυμνασίων έχουν επιλεγεί μετά από μία απαιτητική εξεταστική δοκιμασία, ανταγωνιζόμενοι επάξια ένα μεγάλο αριθμό συμμαθητών τους. Πρόκειται για άριστους μαθητές που φοιτούν σε ένα Πρότυπο σχολείο με υψηλό μαθησιακό επίπεδο. Αναρωτιέμαι αν με το άρθρο 18, αμφισβητείται η αριστεία των μαθητών ή η επάρκεια της εκπαίδευσης που παρέχουν τα Πρότυπα Σχολεία;
Αναμφισβήτητα με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές στην κρίσιμη ηλικία της εφηβείας καλούνται να διαχειριστούν το άγχος για τις επαναλαμβανόμενες εξετάσεις, τον αποχωρισμό από το σχολικό περιβάλλον και τους φίλους τους και την αβεβαιότητα για το αύριο. Υπό αυτές τις συνθήκες δεν προάγεται η μάθηση καθώς εδώ το κίνητρο δεν είναι η επιτυχία αλλά το άγχος της αποτυχίας.
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Θα ήθελα να εκφράσω την αντίθεσή μου στην θέσπιση εισαγωγικών εξετάσεων από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο. Οι μαθητές των Πρότυπων Γυμνασίων έχουν επιλεγεί μετά από μία απαιτητική εξεταστική δοκιμασία, ανταγωνιζόμενοι επάξια ένα μεγάλο αριθμό συμμαθητών τους. Πρόκειται για άριστους μαθητές που φοιτούν σε ένα Πρότυπο σχολείο με υψηλό μαθησιακό επίπεδο. Αναρωτιέμαι αν με το άρθρο 18, αμφισβητείται η αριστεία των μαθητών ή η επάρκεια της εκπαίδευσης που παρέχουν τα Πρότυπα Σχολεία; Αναμφισβήτητα με αυτό τον τρόπο, οι μαθητές στην κρίσιμη ηλικία της εφηβείας καλούνται να διαχειριστούν το άγχος για τις επαναλαμβανόμενες εξετάσεις, τον αποχωρισμό από το σχολικό περιβάλλον και τους φίλους τους και την αβεβαιότητα για το αύριο. Υπό αυτές τις συνθήκες δεν προάγεται η μάθηση καθώς εδώ το κίνητρο δεν είναι η επιτυχία αλλά το άγχος της αποτυχίας.