Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΛΙΑΤΣΟΥ | 5 Μαΐου 2020, 21:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι μαθητές της Ε και Στ τάξης χρειάζονται όσο τίποτα άλλο την ευκαιρία να ορίσουν την ταυτότητά τους μέσα στην ομάδα.Η αφαίρεση αυτής της μίας ώρας Θεατρικής Αγωγής από το 2016 μέχρι και σήμερα λειτούργησε εις βάρος των ίδιων των μαθητών πρώτα από όλα. Αυξημένο άγχος, ανεξέλεγκτες συγκρούσεις μέσα στην τάξη και φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού θα μπορούσαν να είχαν προληφθεί ή και αποφευχθεί μέσα στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής που καλλιεργεί την ομαδικότητα και την κοινωνική αποδοχή και αφήνει άπλετο χώρο για προσωπική έκφραση. Μπορώ να γνωρίζω γιατί ως εκπαιδευτικός, έχω εφαρμόσει σχετικό πρόγραμμα και είδα τα αποτελέσματα στην πράξη. Η επαναφορά της Θεατρικής Αγωγής στην Ε κι Στ δημοτικού αλλά και η εισαγωγή του μαθήματος στο Γυμνάσιο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΔΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ αλλά ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ. Είναι αίτημα των μαθητών πρώτα και έπειτα και των ίδιων των γονέων. Αν θέλουμε να στηρίξουμε τους έφηβους, αν θέλουμε να μεγαλώσουμε ανθρώπους που ΣΕΒΟΝΤΑΙ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ, οφείλουμε να τους δώσουμε τον κατάλληλο χώρο και χρόνο. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ Ε-ΣΤ και εισαγωγή του μαθήματος στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ.