Αξιότιμη κα Κεραμέως
Είμαι μητέρα μαθητή στη Β΄ τάξη του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων. Είμαι πολύ περήφανη για τον γιο μου που μετά από επίπονη προσπάθεια κατάφερε και μπήκε από τους πρώτους και μετά από 3 οικογενειακά συμβούλια απέρριψε υποτροφία σε Ιδιωτικό σχολείο ( για Γυμνάσιο-Λύκειο) για να εμπιστευτεί την δημόσια δωρεάν Παιδεία .
Βρίσκω το νέο μέτρο εξετάσεων αντιπαιδαγωγικό,παράλογο και άτοπο, που θα προκαλέσει πολλές επιπτώσεις στην ψυχοσύνθεση των παιδιών μας και στην μετέπειτα εξέλιξη τους.
Μιλάτε για ανανέωση μαθητικού πληθυσμού και ίσες ευκαιρίες. Καταρχήν θεωρώ ότι οι ευκαιρίες δόθηκαν σε όλους στις απαιτητικές και αδιάβλητες εισαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ Γυμνασίου.Να υπενθυμίσω ότι τα Ανάβρυτα συνεχίζουν να δίνουν ευκαιρίες και να ανανεώνουν την μαθητική τους κοινότητα στην Α΄ Λυκείου καθώς κάθε χρόνο εισάγονται 30 νέοι μαθητές όπου ενσωματώνονται στα ήδη υπάρχοντα τμήματα.
Γιατί δεν μπορεί η Πολιτεία να εφαρμόσει το ίδιο και στα υπόλοιπα Πρότυπα;
Γιατί οι κρατικοί πόροι που θα δίνονταν για την προετοιμασία του Κράτους για αυτές τις εξετάσεις να μην διατεθούν για εσωτερική ενίσχυση των ομίλων και ερευνητικά προγράμματα της ήδη υπάρχουσας κοινότητας των αρίστων;
Γιατί πρέπει να γίνει η Γ΄ Γυμνασίου μια προπαρασκευαστική τάξη, αφήνοντας οι μαθητές όλα τους τα άλλα ενδιαφέροντα,ομίλους,συμμετοχές σε Πανελλήνιους διαγωνισμούς, εξετάσεις πτυχίων ξένων γλωσσών για να επικεντρώσουν την προσοχή τους στα 2 μαθήματα που θα εξεταστούν για να εξασφαλίσουν την παραμονή τους στο σχολείο που τόσο αγαπούν;
Γιατί να προσθέσετε ένα ακόμα έξοδο σε τόσες οικογένειες για την φροντιστηριακή στήριξη στην προετοιμασία τους ;
Γιατί να γεμίσετε με ανασφάλεια και πιθανό στρες αποχωρισμού για μια ολόκληρη χρονιά,σε τόσο ευαίσθητη ηλικία όπως αυτή της εφηβείας που όλοι οι ψυχολόγοι τονίζουν για το σταθερό περιβάλλον που πρέπει να αναπτύσσονται οι έφηβοι για την υγιή εξέλιξη τους;
Γιατί να αιφνιδιάσετε τόσες οικογένειες που ήδη βρίσκονται μέσα στα Πρότυπα και έχουν κάνει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό;Γιατί να διαταράξετε τις σχέσεις των μαθητών που από συνοδοιπόροι στο ταξίδι της γνώσης θα γίνουν ανταγωνιστές για μια θέση στο Πρότυπο Λύκειο;
Και τέλος θέλω να πω ως μητέρα ότι ένα παιδί ανθίζει όταν ο γονιός το στηρίζει, το εμπιστεύεται, δεν το αμφισβητεί και δεν του ζητά συνεχώς να επιβεβαιώνει την αξία του.Γιατί τότε το ματαιώνει. Και το σχολείο κ.Κεραμέως είναι για τα παιδιά μας η δεύτερη οικογένεια τους. Δώστε τους τις ευκαιρίες να αναδείξουν τα ταλέντα και τα χαρίσματα που το καθένα έχει για να τα επιστρέψουν και αυτά με την σειρά τους αύριο στην κοινωνία.
Με εκτίμηση
Αξιότιμη κα Κεραμέως Είμαι μητέρα μαθητή στη Β΄ τάξη του Προτύπου Γυμνασίου Αναβρύτων. Είμαι πολύ περήφανη για τον γιο μου που μετά από επίπονη προσπάθεια κατάφερε και μπήκε από τους πρώτους και μετά από 3 οικογενειακά συμβούλια απέρριψε υποτροφία σε Ιδιωτικό σχολείο ( για Γυμνάσιο-Λύκειο) για να εμπιστευτεί την δημόσια δωρεάν Παιδεία . Βρίσκω το νέο μέτρο εξετάσεων αντιπαιδαγωγικό,παράλογο και άτοπο, που θα προκαλέσει πολλές επιπτώσεις στην ψυχοσύνθεση των παιδιών μας και στην μετέπειτα εξέλιξη τους. Μιλάτε για ανανέωση μαθητικού πληθυσμού και ίσες ευκαιρίες. Καταρχήν θεωρώ ότι οι ευκαιρίες δόθηκαν σε όλους στις απαιτητικές και αδιάβλητες εισαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ Γυμνασίου.Να υπενθυμίσω ότι τα Ανάβρυτα συνεχίζουν να δίνουν ευκαιρίες και να ανανεώνουν την μαθητική τους κοινότητα στην Α΄ Λυκείου καθώς κάθε χρόνο εισάγονται 30 νέοι μαθητές όπου ενσωματώνονται στα ήδη υπάρχοντα τμήματα. Γιατί δεν μπορεί η Πολιτεία να εφαρμόσει το ίδιο και στα υπόλοιπα Πρότυπα; Γιατί οι κρατικοί πόροι που θα δίνονταν για την προετοιμασία του Κράτους για αυτές τις εξετάσεις να μην διατεθούν για εσωτερική ενίσχυση των ομίλων και ερευνητικά προγράμματα της ήδη υπάρχουσας κοινότητας των αρίστων; Γιατί πρέπει να γίνει η Γ΄ Γυμνασίου μια προπαρασκευαστική τάξη, αφήνοντας οι μαθητές όλα τους τα άλλα ενδιαφέροντα,ομίλους,συμμετοχές σε Πανελλήνιους διαγωνισμούς, εξετάσεις πτυχίων ξένων γλωσσών για να επικεντρώσουν την προσοχή τους στα 2 μαθήματα που θα εξεταστούν για να εξασφαλίσουν την παραμονή τους στο σχολείο που τόσο αγαπούν; Γιατί να προσθέσετε ένα ακόμα έξοδο σε τόσες οικογένειες για την φροντιστηριακή στήριξη στην προετοιμασία τους ; Γιατί να γεμίσετε με ανασφάλεια και πιθανό στρες αποχωρισμού για μια ολόκληρη χρονιά,σε τόσο ευαίσθητη ηλικία όπως αυτή της εφηβείας που όλοι οι ψυχολόγοι τονίζουν για το σταθερό περιβάλλον που πρέπει να αναπτύσσονται οι έφηβοι για την υγιή εξέλιξη τους; Γιατί να αιφνιδιάσετε τόσες οικογένειες που ήδη βρίσκονται μέσα στα Πρότυπα και έχουν κάνει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό;Γιατί να διαταράξετε τις σχέσεις των μαθητών που από συνοδοιπόροι στο ταξίδι της γνώσης θα γίνουν ανταγωνιστές για μια θέση στο Πρότυπο Λύκειο; Και τέλος θέλω να πω ως μητέρα ότι ένα παιδί ανθίζει όταν ο γονιός το στηρίζει, το εμπιστεύεται, δεν το αμφισβητεί και δεν του ζητά συνεχώς να επιβεβαιώνει την αξία του.Γιατί τότε το ματαιώνει. Και το σχολείο κ.Κεραμέως είναι για τα παιδιά μας η δεύτερη οικογένεια τους. Δώστε τους τις ευκαιρίες να αναδείξουν τα ταλέντα και τα χαρίσματα που το καθένα έχει για να τα επιστρέψουν και αυτά με την σειρά τους αύριο στην κοινωνία. Με εκτίμηση