Διαφωνώ κάθετα με την εφαρμογή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια άτοπη κίνηση καθώς προσβάλλεται και βιάζεται η ψυχοσύνθεση των παιδιών ειδικότερα των νηπίων. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν τέτοιες πληροφορίες, επίσης λαμβάνοντας υπόψη ότι σε αυτή την ηλικία ακολουθούν μια μιμητική συμπεριφορά θεωρείται λάθος η εισαγωγή αυτού του θέματος στην εκπαίδευση τους, καθώς θα τους προκαλούσε σύγχυση και θα διατάρασσε την παιδική τους αθωότητα. Θεωρώ πως δεν έχει να τους προσφέρει, ωφελήσει σε κάτι όσο αφορά την ανάπτυξη της προσωπικότητας τους, αλλά αντιθέτως κάτι τέτοιο θα έβλαπτε την ευαίσθητη ψυχοσύνθεση τους. Επίσης πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι πολλά παιδιά στην προσχολική ηλικία δεν έχουν κατακτήσει με πληρότητα δεξιότητες λογού, οπότε και πάλι είναι ανώφελη η εισαγωγή αυτού του θέματος, καθώς προηγούνται πιο βασικά και λειτουργικά ζητήματα που αφορούν την ομαλή ανάπτυξη της προσωπικότητας τους. Θα ήθελα να εκφράσω τη διαμαρτυρία μου και διαφωνία μου με την εισαγωγή της σεξουαλικής εκπαίδευσης στα παιδιά προσχολικής, σχολικής ηλικίας. Παραβιάζουν την ψυχή και το νου τους με άστοχες , άκαιρες πληροφορίες, διακόπτουν και προσβάλλουν κάθε ευαίσθητη πτυχή της ψυχής τους. Επιθυμώ την αποτροπή και αφαίρεση άμεσα της εισαγωγής αυτού του θέματος στην εκπαίδευση των παιδιών μου. Επίσης σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα πιστεύω ότι θα έπρεπε να ερωτηθούμε ως γονείς. Συνεπώς ΔΙΑΦΩΝΩ και επιθυμώ την απόρριψη αυτού του θέματος από την εκπαίδευση των παιδιών μου.
Διαφωνώ κάθετα με την εφαρμογή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια άτοπη κίνηση καθώς προσβάλλεται και βιάζεται η ψυχοσύνθεση των παιδιών ειδικότερα των νηπίων. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν τέτοιες πληροφορίες, επίσης λαμβάνοντας υπόψη ότι σε αυτή την ηλικία ακολουθούν μια μιμητική συμπεριφορά θεωρείται λάθος η εισαγωγή αυτού του θέματος στην εκπαίδευση τους, καθώς θα τους προκαλούσε σύγχυση και θα διατάρασσε την παιδική τους αθωότητα. Θεωρώ πως δεν έχει να τους προσφέρει, ωφελήσει σε κάτι όσο αφορά την ανάπτυξη της προσωπικότητας τους, αλλά αντιθέτως κάτι τέτοιο θα έβλαπτε την ευαίσθητη ψυχοσύνθεση τους. Επίσης πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι πολλά παιδιά στην προσχολική ηλικία δεν έχουν κατακτήσει με πληρότητα δεξιότητες λογού, οπότε και πάλι είναι ανώφελη η εισαγωγή αυτού του θέματος, καθώς προηγούνται πιο βασικά και λειτουργικά ζητήματα που αφορούν την ομαλή ανάπτυξη της προσωπικότητας τους. Θα ήθελα να εκφράσω τη διαμαρτυρία μου και διαφωνία μου με την εισαγωγή της σεξουαλικής εκπαίδευσης στα παιδιά προσχολικής, σχολικής ηλικίας. Παραβιάζουν την ψυχή και το νου τους με άστοχες , άκαιρες πληροφορίες, διακόπτουν και προσβάλλουν κάθε ευαίσθητη πτυχή της ψυχής τους. Επιθυμώ την αποτροπή και αφαίρεση άμεσα της εισαγωγής αυτού του θέματος στην εκπαίδευση των παιδιών μου. Επίσης σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα πιστεύω ότι θα έπρεπε να ερωτηθούμε ως γονείς. Συνεπώς ΔΙΑΦΩΝΩ και επιθυμώ την απόρριψη αυτού του θέματος από την εκπαίδευση των παιδιών μου.