Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη ΓΟΝΕΙΣ 3ου&15ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ | 20 Ιανουαρίου 2011, 17:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Αξ/μη κα υπουργέ, Εδώ και πέντε (5) περίπου χρόνια, τα οικότροφα παιδιά του ιδρύματός μας, πρώτης σχολικής ηλικίας, φοιτούν στις εγκαταστάσεις των δύο(2) συστεγαζόμενων δημοτικών Σχολείων της περιοχής μας (3ο&15ο–Μαραθώνος & Μ.Ασίας). Ακούγοντας τις προθέσεις της πολιτείας για επικείμενες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, θα θέλαμε να σας εκθέσουμε τις απόψεις μας για την περίπτωση των δύο παραπάνω Σχολείων. Τα παιδιά του ιδρύματός μας έχουν στερηθεί στην προσωπική τους ζωή την αγάπη και την οικογενειακή ζεστασιά και ισορροπία που απολαμβάνει ο μέσος μαθητής. Πολλά απ΄αυτά κουβαλούν μέσα τους δυσάρεστες προσωπικές εμπειρίες, που τους συνοδεύουν στην καθημερινή τους ψυχολογία και συμπεριφορά. Κάποια δυσκολεύονται μαθησιακά και έχουν ανάγκη από εξατομικευμένη διδασκαλία. Στόχος μας είναι να γεμίσουμε το συναισθηματικό τους έλλειμμα και να επαναφέρουμε το χαμόγελο στα χείλη τους, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τις τυχόν μαθησιακές τους δυσκολίες και ιδιαιτερότητες. Αρωγοί μας σ’ αυτή μας την προσπάθεια είναι οι εκπαιδευτικοί και δ/ντές των δύο συστεγαζόμενων Σχολείων μας, των οποίων η συνεισφορά μέχρι σήμερα είναι σημαντικότατη. Για να είναι όμως, όσο το δυνατό πιο αποτελεσματικές οι προσπάθειές μας σε επίπεδο Σχολείου, θα πρέπει οι καθημερινές συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών να επιτρέπουν την όσο το δυνατό ευκολότερη και πιο άνετη διαχείριση του καθημερινού σχολικού περιβάλλοντος μέσα στην τάξη. Κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ολιγομελή τμήματα. Πιθανή συγχώνευση των δύο Σχολείων θα οδηγήσει σε πολυπληθέστερα τμήματα και θα δυσκολέψει τις εκπαιδευτικές διαδικασίες σε τμήματα με μαθητές που χρειάζονται ιδιαίτερη και πιο εξατομικευμένη αντιμετώπιση και διδασκαλία. Φρονούμε ότι στις προθέσεις της πολιτείας πρέπει να πρυτανεύσουν πρωτίστως ‘παιδαγωγικά και κοινωνικά κριτήρια’ και επίκεντρο να είναι μόνο ‘το συμφέρον του μαθητή’. Κα υπουργέ, Προσβλέποντας στις δεδομένες παιδαγωγικές σας ευαισθησίες, παρακαλούμε να εισηγηθείτε την εξαίρεση από τις επικείμενες συγχωνεύσεις των δύο δημοτικών Σχολείων, που προσφέρουν σημαντικότατο έργο στα παιδιά του ιδρύματός μας. (ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑ -ΑΠ54/13-1-2011)