Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Πετρομελίδης | 5 Μαΐου 2020, 21:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Βιολογία, αν και περνά στα εξεταζόμενα μαθήματα, έχει μετατραπεί σε μονόωρο και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου με απώλεια ωρών από το 2016, αποκτώντας πλέον όλες τις παθογένειες των μονόωρων μαθημάτων. Για παράδειγμα,οι προτεινόμενες θεματικές ενότητες του προηγούμενου άρθρου, της "Αγωγής Υγείας” και του “Περιβάλλοντος” ήδη αποτελούν αντικείμενο της διδακτέας ύλης της Βιολογίας στο Γυμνάσιο, στο οποίο όμως διδάσκονται ανεπαρκώς, λόγω της μιας μόνο εβδομαδιαίας ώρας διδασκαλίας. Επιπλέον, η βιολογία έχει το θλιβερό προνόμιο, ιδιαίτερα στο Γυμνάσιο, να διδάσκεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, που, κατά τεκμήριο και με βάση το πρόγραμμα των σπουδών τους, δεν έχουν το γνωστικό υπόβαθρο που απαιτείται για την ανάλυση και τη διασύνδεση των διαπραγματευόμενων εννοιών, με το παράδειγμα της τρέχουσας πανδημίας να είναι το πλέον επίκαιρο. Η ένταξη της βιολογίας στα εξεταζόμενα μαθήματα στο Γυμνάσιο θ’ αποδειχθεί αποσπασματική και αναποτελεσματική, χωρίς τη απαραίτητη μετατροπή της σε δίωρο μάθημα.