Χωρισμός τμημάτων με βάση τη βαθμολογία των μαθημάτων (επίπεδα) με δυνατότητα μετάβασης από το χαμηλότερο στο υψηλότερο, όπως γίνεται στις ξένες γλώσσες και είναι αποδεκτό και επιθυμητό από τους γονείς και την κοινωνία. Είναι πιο εύκολο για ένα καθηγητή να προσαρμόσει το μάθημά του σε ομοειδή τμήματα και να βοηθήσει ουσιαστικά τα παιδιά, παρά να κάνει μάθημα σε μια τάξη που έχει έναν μαθητή του 20 και καιέναν του 08. Ο πρώτος θα βαρεθεί και θα ενοχληθεί από τις πολλές παρατηρήσεις του καθηγητή προς τον δεύτερο μαθητή, ο οποίος αν δεν κατανοεί λογικό είναι να κάνει φασαρία και ο δεύτερος δε μπορεί να προοδεύσει, γιατί δε γίνεται σε μικτή τάξη να καλύψει τα κενά του, αφού ο καθηγητής οφείλει να κάνει απαιτητικότερο το μάθημά του για τον πρώτο μαθητή. Οι καθηγητές οφείλουν να διδάσκουν και να βάζουν προσωπικούς στόχους σε όλα τα επίπεδα μαθητών.
Χωρισμός τμημάτων με βάση τη βαθμολογία των μαθημάτων (επίπεδα) με δυνατότητα μετάβασης από το χαμηλότερο στο υψηλότερο, όπως γίνεται στις ξένες γλώσσες και είναι αποδεκτό και επιθυμητό από τους γονείς και την κοινωνία. Είναι πιο εύκολο για ένα καθηγητή να προσαρμόσει το μάθημά του σε ομοειδή τμήματα και να βοηθήσει ουσιαστικά τα παιδιά, παρά να κάνει μάθημα σε μια τάξη που έχει έναν μαθητή του 20 και καιέναν του 08. Ο πρώτος θα βαρεθεί και θα ενοχληθεί από τις πολλές παρατηρήσεις του καθηγητή προς τον δεύτερο μαθητή, ο οποίος αν δεν κατανοεί λογικό είναι να κάνει φασαρία και ο δεύτερος δε μπορεί να προοδεύσει, γιατί δε γίνεται σε μικτή τάξη να καλύψει τα κενά του, αφού ο καθηγητής οφείλει να κάνει απαιτητικότερο το μάθημά του για τον πρώτο μαθητή. Οι καθηγητές οφείλουν να διδάσκουν και να βάζουν προσωπικούς στόχους σε όλα τα επίπεδα μαθητών.