Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΙΡΗ ΚΟΝΔΥΛΗ | 5 Μαΐου 2020, 21:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να εκφράσω την πλήρη αντίθεσή μου για την ενδεχόμενη αντικατάσταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Έχουν αναρτηθεί (και εδώ στη διαβούλευση όπως και στα Μ.Μ.Ε. και στα Μ.Κ.Δ.) πλειάδα υποστηρικτικών δημοσιευμάτων από φορείς, Κοσμήτορες και Καθηγητές Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών, εκπαιδευτικούς, γονείς αλλά το σημαντικότερο και απο μαθητές/-ριες. Θεωρώ, επομένως,ότι δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσω επαναλαμβάνοντας όλα όσα σωστά επιστημονικά, παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά τεκμήρια έχουν ήδη επισημανθεί! Επιπλέον, θεωρώ και ευελπιστώ ότι η ηγεσία του εκπαιδευτικού μας συστήματος γνωρίζει, αναγνωρίζει και κατανοεί τη χρησιμότητα της Κοινωνιολογίας στην εκπαίδευση. Μιας επιστήμης, που με τα θεωρητικά της εφόδια και την ολιστική προσέγγιση των κοινωνικών φαινομένων και της κοινωνίας εν γένει, συνεισφέρει στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, στην κατανόηση των κοινωνικών προβλημάτων και στη δημιουργία ενεργών και υπεύθυνων πολιτών.