Χριστός Ανέστη! Διαφωνώ απόλυτα με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας με περιεχόμενο τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση .
Κάθε παιδί και έφηβος έχει το δικό του ρυθμό ανάπτυξης και ωρίμασης των γνωστικών και ψυχοσυναισθηματικών λειτουργιών . Τις ιδιαιτερότητες αυτές τις βλέπουμε έντονα στα παιδιά μας χωρίς να είμαστε ειδικοί. Δε υιοθετούμε την ίδια συμπεριφορά απέναντι τους! Δεν έχει δικαίωμα η Πολιτεία να παρεισφρήσει σ’ ένα τόσο λεπτό ζήτημα ! Δεν είναι αυτός ο ρόλος της! Ας φροντίσει κατά Το πρώτον να περιφρουρήσει ουσιαστικά το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της δωρεάν παιδείας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης!
Χριστός Ανέστη! Διαφωνώ απόλυτα με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας με περιεχόμενο τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση . Κάθε παιδί και έφηβος έχει το δικό του ρυθμό ανάπτυξης και ωρίμασης των γνωστικών και ψυχοσυναισθηματικών λειτουργιών . Τις ιδιαιτερότητες αυτές τις βλέπουμε έντονα στα παιδιά μας χωρίς να είμαστε ειδικοί. Δε υιοθετούμε την ίδια συμπεριφορά απέναντι τους! Δεν έχει δικαίωμα η Πολιτεία να παρεισφρήσει σ’ ένα τόσο λεπτό ζήτημα ! Δεν είναι αυτός ο ρόλος της! Ας φροντίσει κατά Το πρώτον να περιφρουρήσει ουσιαστικά το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της δωρεάν παιδείας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης!