Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κέλλυ | 5 Μαΐου 2020, 21:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει, κάποια στιγμή, σε αυτή τη χώρα, να σταματήσουμε να κάνουμε ένα βήμα μπροστά και δύο πίσω στον τομέα της παιδείας. Με ποια κριτήρια αποφασίσατε να αυξήσετε τον αριθμό των μαθητών σε 24 (στην καλύτερη περίπτωση) ανά τάξη; Συμβουλευτήκατε μελέτες σε επιστημονικά περιοδικά που δείχνουν καλύτερη επίδοση των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε αυτή τη συνθήκη; Ένα τέτοιο μέτρο πλήττει άμεσα την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και στερεί, σε μεγάλο βαθμό, από τον εκπαιδευτικό τη δυνατότητα να εξατομικεύσει, όπου απαιτείται, τη διδασκαλία του. Ειδικά στην περίπτωση του νηπιαγωγείου, δυσχεραίνει κατά πολύ την παρεχόμενη εκπαίδευση, παρά τις όποιες φιλότιμες προσπάθειες επιχειρήσει να κάνει η νηπιαγωγός. Αν θέλετε πραγματικά το καλύτερο για την παιδεία, μελετήστε επιστημονικές έρευνες και καθιερώστε την αναλογία 1/15, δηλαδή 1 εκπαιδευτικός για 15 παιδιά. Επιπρόσθετα, επιλύστε, αρχικά, τα ουσιαστικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλά νηπιαγωγεία και δημοτικά με τις κτιριακές τους εγκαταστάσεις και ύστερα αποφασίστε για το αν θα αυξήσετε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη, μέτρο το οποίο φαίνεται να ωφελεί μόνο την οικονομία και όχι την παιδεία αυτής της χώρας.