Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;Σχόλιο του χρήστη stavros | 20 Ιανουαρίου 2011, 17:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
20 Ιανουαρίου 2011, 16:20 | ΑΚΗΣ Μόνιμος ΣύνδεσμοςΨήφος: 0 0 Είναι παράλογο οιοδήποτε κράτος και δη ένα πτωχευμένο να δαπανά διπλά χρήματα για σχολεία που απέχουν μεταξύ τους 15 λεπτά (οδικώς)και τέτοια παραδείγματα έχουμε αρκετά στην Αιτ/νία. Όποιος θέλει να τα διατηρήσει ας το κάνει αρκεί να τα πληρώνει από την τσέπη του. Αγαπητέ συναναγνώστη της σελίδας αν η θέση σου δεν είναι καθοδηγούμενη θα σε προέτρεπα να σκεφτείς ποίοι είναι αυτοί που οδήγησαν την χώρα στην χρεωκοπία με τις πολιτικές τους αποφάσεις; Ποιοί είναι αυτοί που που είσεπραξαν εκατομύρια μίζες; Είναι αυτοί που σήμερα για δήθεν παιδαγωγικούς μας λένε ότι πρέπει να κλείσουν σχολεία.Δεν βούλιαξε φίλε μου η χώρα από τα πολλά σχολεία. Καλούν εμένα, εσένα, καθέναν με προσχήματα να πούμε ναι σε μια αντιεκπαιδευτική πολιτική με προσχήματα που ακόμη και αυτά δεν έχουν βάση.Πώς θα αναβαθμιστεί η εκπαίδευση με τμήματα 28+ ατόμων.Ας βγει ένας να μας μιλήσει και να μας πείσει ότι σε τάξη 28 μαθητών οι μαθητές θα κατανοούν καλύτερα από ότι σε ένα τμήμα 15-20 μαθητών.Πώς θα αναβαθμιστεί η εκπαίδευση με τον μαθητή περιφερόμενο από νωρίς το πρωί ως τις πρώτες απογευματινές ώρες;