Σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) για το Νηπιαγωγείο, "προβάλλεται η διαθεματική προσέγγιση ως διδακτική μεθοδολογία για την κατάκτηση της γνώσης. Σύμφωνα με τη διαθεματική προσέγγιση, Η ΓΝΩΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΜΑΧΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ" [Οδηγός Νηπιαγωγού, εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί, δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης (http://www.pi-schools.gr/preschool_education/odigos/nipi.pdf)].
Με βάση την παραπάνω θέση, είναι ανεπίτρεπτη η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο ορολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, η οποία θα επιφέρει σύγχυση στην ουσιαστική ανάπτυξη του προφορικού (και σε επόμενο στάδιο και γραπτού) λόγου των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.
Σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) για το Νηπιαγωγείο, "προβάλλεται η διαθεματική προσέγγιση ως διδακτική μεθοδολογία για την κατάκτηση της γνώσης. Σύμφωνα με τη διαθεματική προσέγγιση, Η ΓΝΩΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΜΑΧΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ" [Οδηγός Νηπιαγωγού, εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί, δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης (http://www.pi-schools.gr/preschool_education/odigos/nipi.pdf)]. Με βάση την παραπάνω θέση, είναι ανεπίτρεπτη η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο ορολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, η οποία θα επιφέρει σύγχυση στην ουσιαστική ανάπτυξη του προφορικού (και σε επόμενο στάδιο και γραπτού) λόγου των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.