Το παράρτημα της ΠΕΚΑΠ Ιονίων Νήσων μετά από συνεδρίαση με τα μέλη του, θεωρεί επιβεβλημένη την παρέμβαση του στη διαβούλευση. Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι η αναγκαιότητα ενίσχυσης της πληροφορικής είναι επιτακτική, ιδιαίτερα στην εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η εκπαιδευτική διαδικασία λόγω του κορονοιου. Το παράρτημά μας έχει στείλει πολλές φορές έως σήμερα τις προτάσεις του στο Υπουργείο, μέσω του κεντρικού οργάνου της ΠΕΚΑΠ, αλλά δυστυχώς όλα τα τελευταία χρονιά, το υπουργείο δε φάνηκε να κατανοεί την ανάγκη των εκπαιδευτικών πληροφορικής, των μαθητών αλλά και των σχολείων σε υλικό – τεχνολογικό εξοπλισμό, και έμψυχο δυναμικό. Θα θέλαμε σε αυτή τη διαβούλευση να επισημάνουμε για ακόμη μια φορά τις παρακάτω προτάσεις:
- Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή) των ΑΕΙ
- Ισότιμη αντιμετώπιση του μαθήματος «Πληροφορική» (σε σχέση με τις διδακτικές ώρες) με τα υπόλοιπα των Ομάδων Προσανατολισμού της Γ’ ΓΕΛ
- Μετατροπή του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β τάξης ΓΕΛ. «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», σε δίωρο.
- Μετατροπή του μαθήματος Επιλογής «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α τάξης ΓΕΛ, σε Γενικής Παιδείας.
- Διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής του Γυμνασίου σε δίωρη βάση.
- Εφαρμογή του Προγράμματος προετοιμασίας για την πιστοποίηση στην επάρκεια χρήσης των ΤΠΕ και για τους μαθητές της Β’ Γυμνασίου.
- Δυνατότητα και σε μόνιμους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, που επιθυμούν, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου με τη διδασκαλία του Προγράμματος προετοιμασίας.
- Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος ΤΠΕ στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Γ’ έως ΣΤ’).
- Διδασκαλία του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία», από εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.
- Άμεση επιδότησή των καθηγητών πληροφορικής για ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού τους.
- Επιδότηση του Internet σε κάθε εκπαιδευτικό και μαθητή της χώρας
- Επαναφορά του εργαστηριακού 3ωρου σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για την συντήρηση των εργαστηρίων πληροφορικής.
- Επιδότηση των εκπαιδευτικών για διαδικτυακά σεμινάρια και έντυπες εκδόσεις επιστημονικών βιβλίων αλλά και OnLine συνδρομές σε βιβλιοθήκες συγγραμμάτων.
- Ειδική μεταχείριση των νησιωτικών και απομακρυσμένων - δυσπρόσιτων περιοχών για τα ελάχιστα κριτήρια εγγραφής μαθητών ανά τμήμα – ειδικότητα κτλ. Ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τους υπόλοιπους μαθητές της Ελλάδας.
Το παράρτημα της ΠΕΚΑΠ Ιονίων Νήσων μετά από συνεδρίαση με τα μέλη του, θεωρεί επιβεβλημένη την παρέμβαση του στη διαβούλευση. Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι η αναγκαιότητα ενίσχυσης της πληροφορικής είναι επιτακτική, ιδιαίτερα στην εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η εκπαιδευτική διαδικασία λόγω του κορονοιου. Το παράρτημά μας έχει στείλει πολλές φορές έως σήμερα τις προτάσεις του στο Υπουργείο, μέσω του κεντρικού οργάνου της ΠΕΚΑΠ, αλλά δυστυχώς όλα τα τελευταία χρονιά, το υπουργείο δε φάνηκε να κατανοεί την ανάγκη των εκπαιδευτικών πληροφορικής, των μαθητών αλλά και των σχολείων σε υλικό – τεχνολογικό εξοπλισμό, και έμψυχο δυναμικό. Θα θέλαμε σε αυτή τη διαβούλευση να επισημάνουμε για ακόμη μια φορά τις παρακάτω προτάσεις: - Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή) των ΑΕΙ - Ισότιμη αντιμετώπιση του μαθήματος «Πληροφορική» (σε σχέση με τις διδακτικές ώρες) με τα υπόλοιπα των Ομάδων Προσανατολισμού της Γ’ ΓΕΛ - Μετατροπή του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β τάξης ΓΕΛ. «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», σε δίωρο. - Μετατροπή του μαθήματος Επιλογής «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α τάξης ΓΕΛ, σε Γενικής Παιδείας. - Διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής του Γυμνασίου σε δίωρη βάση. - Εφαρμογή του Προγράμματος προετοιμασίας για την πιστοποίηση στην επάρκεια χρήσης των ΤΠΕ και για τους μαθητές της Β’ Γυμνασίου. - Δυνατότητα και σε μόνιμους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, που επιθυμούν, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου με τη διδασκαλία του Προγράμματος προετοιμασίας. - Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος ΤΠΕ στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Γ’ έως ΣΤ’). - Διδασκαλία του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία», από εκπαιδευτικούς Πληροφορικής. - Άμεση επιδότησή των καθηγητών πληροφορικής για ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού τους. - Επιδότηση του Internet σε κάθε εκπαιδευτικό και μαθητή της χώρας - Επαναφορά του εργαστηριακού 3ωρου σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για την συντήρηση των εργαστηρίων πληροφορικής. - Επιδότηση των εκπαιδευτικών για διαδικτυακά σεμινάρια και έντυπες εκδόσεις επιστημονικών βιβλίων αλλά και OnLine συνδρομές σε βιβλιοθήκες συγγραμμάτων. - Ειδική μεταχείριση των νησιωτικών και απομακρυσμένων - δυσπρόσιτων περιοχών για τα ελάχιστα κριτήρια εγγραφής μαθητών ανά τμήμα – ειδικότητα κτλ. Ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τους υπόλοιπους μαθητές της Ελλάδας.