Ανώνυμη αξιολόγηση του έργου των διδασκόντων από τους φοιτητές με αυστηρά επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια -μακριά από κομματικά και συνδικαλιστικά-,κάτι που θα συμβάλλει στην καλύτερη ποιότητα του μαθήματος και θα είναι προς όφελος όλων.
Μετά την κατάργηση του ασύλου της παρανομίας, να υπάρχει κάρτα εισόδου στους χώρους των πανεπιστημίων σε όσους έχουν συγκεκριμένο λόγο να μπουν. Τα ΑΕΙ πρέπει να ξαναγίνουν ασφαλείς χώροι επιστημονικής έρευνας. Πρέπει να είναι καθαροί και αισθητικά ωραίοι χώροι για όλους.
Ανώνυμη αξιολόγηση του έργου των διδασκόντων από τους φοιτητές με αυστηρά επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια -μακριά από κομματικά και συνδικαλιστικά-,κάτι που θα συμβάλλει στην καλύτερη ποιότητα του μαθήματος και θα είναι προς όφελος όλων. Μετά την κατάργηση του ασύλου της παρανομίας, να υπάρχει κάρτα εισόδου στους χώρους των πανεπιστημίων σε όσους έχουν συγκεκριμένο λόγο να μπουν. Τα ΑΕΙ πρέπει να ξαναγίνουν ασφαλείς χώροι επιστημονικής έρευνας. Πρέπει να είναι καθαροί και αισθητικά ωραίοι χώροι για όλους.