Η αξιολόγηση αποτελεί μία διαδικασία που προϋποθέτει πολύ καλή οργάνωση, προετοιμασία, στοχοθεσία συγκεκριμένη και ανθρώπους καταρτισμένους, εξειδικευμένους, κατάλληλους για το αντίστοιχο θέμα.
Είμαι υπέρ μιας τέτοιας διαδικασίας όταν είναι δίκαιη, δεν είναι υποκειμενική, δεν βασίζεται σε γνωριμίες, σε προσωπικά συμφέροντα, σε ακατάλληλα κριτήρια.
Νομίζω ότι πρέπει να γίνει μεγαλύτερη έρευνα στο θέμα αυτό και στην συνέχεια να εφαρμοστεί, ώστε πραγματικά να επωφεληθούν μαθητές, εκπαιδευτικοί, αλλά και το κοινωνικό σύνολο.
Εννοείται ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να συνδέεται με οικονομικές επιπτώσεις στον αξιολογούμενο, με ποινές, αλλά να αποτελεί κίνητρο περαιτέρω δράσεων.
Καταλήγοντας θεωρώ ότι η παραπάνω πρόταση δεν με πείθει για μια δίκαιη και σωστή αξιολόγηση.
Η αξιολόγηση αποτελεί μία διαδικασία που προϋποθέτει πολύ καλή οργάνωση, προετοιμασία, στοχοθεσία συγκεκριμένη και ανθρώπους καταρτισμένους, εξειδικευμένους, κατάλληλους για το αντίστοιχο θέμα. Είμαι υπέρ μιας τέτοιας διαδικασίας όταν είναι δίκαιη, δεν είναι υποκειμενική, δεν βασίζεται σε γνωριμίες, σε προσωπικά συμφέροντα, σε ακατάλληλα κριτήρια. Νομίζω ότι πρέπει να γίνει μεγαλύτερη έρευνα στο θέμα αυτό και στην συνέχεια να εφαρμοστεί, ώστε πραγματικά να επωφεληθούν μαθητές, εκπαιδευτικοί, αλλά και το κοινωνικό σύνολο. Εννοείται ότι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να συνδέεται με οικονομικές επιπτώσεις στον αξιολογούμενο, με ποινές, αλλά να αποτελεί κίνητρο περαιτέρω δράσεων. Καταλήγοντας θεωρώ ότι η παραπάνω πρόταση δεν με πείθει για μια δίκαιη και σωστή αξιολόγηση.