Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη Μητρόπουλος Δημήτριος | 20 Ιανουαρίου 2011, 17:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί φίλοι, υπηρετώ την εκπαίδευση εδώ και είκοσι επτά χρόνια. Είμαι υπέρ κάθε ειλικρινούς βελτιωτικής προσπάθειας στον εκπαιδευτικό χώρο και κατά σε κάθε στείρα μονοκομματική αντίληψη των πραγμάτων. Νομίζω ότι τα πράγματα είναι πολύ απλά, πολύ απλόυστερα απότι φαίνονται ή απότι παρουσιάζονται. Η πραγματική αποτύπωση των αριθμητικών δεδομένων κάθε σχολικής μονάδος σε επίπεδο τάξης - τμήματος θα δείξει την αλήθεια που σε κάποιες περιπτώσεις καθιστά απολύτως αναγκαία την συνένωση σχολικών τμημάτων - τάξεων ακόμα και σχολείων. Γνωρίζω δεδομένα και γι' αυτό αναφέρομαι με αυτόν το κατηγορηματικό τρόπο. Δεν σημαίνει αυτό ότι θα αυξησουμε το πλήθος των μαθητών του τμήματος σε καμία περίπτωση πάνω από 24- 25 παιδιά. Και μόνο αυτό να ληφθεί υπόψη να είναι σίγουροι οι αγαπητοί διαβουλευόμενοι ότι θα υπάρξει όφελος στα οικονομικά του κράτους μας. Επίσης ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στα ΕΠΑΛ λόγω των ειδικοτήτων που έχουν απομακρυσμένα σχολεία. Οιμαθητές δηλ. δεν έχουν τη δυνατότητα να μεταβαίνουν στο ΕΠΑΛ της περιοχής τους λόγω μη ύπαρξης της ειδικότητας που επιθυμούν. Θα πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα το θέμα αυτό. Ευχαριστώ πολύ