ΆΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 18.
Η συγκεκριμένη διάταξη υποβαθμίζει τα πρότυπα γυμνάσια:
– Τα μετατρέπει σε εξεταστικά κέντρα αντί για σχολεία.
– Υποβαθμίζει τη διδασκαλία σε όλα τα αντικείμενα πλην των εξεταζόμενων στις εισαγωγικές μετά το τέλος της γ΄γυμνασίου.
– Υπονομεύει την ολόπλευρη καλλιέργεια των φοιτούντων μαθητών
– Δρα διαλυτικά για τους ομίλους, τα ευρωπαϊκά προγράμματα ανταλλαγών και όλες τις άλλες καινοτόμες δράσεις που υλοποιούνται εντός των σχολείων και πρέπει να ενδυναμωθούν. Σε όλα αυτά δε θα υπάρχει συμμετοχή μαθητών λόγω έλλειψης χρόνου κυρίως στη γ΄γυμνασίου αλλά πιθανότατα και στη β’.
– Θα τους στερήσει αξιόλογους μαθητές που θα προτιμούν υποτροφίες ιδιωτικών σχολείων που θα παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια για τη φοίτησή τους
– ενισχύει την παραπαιδεία στα χρόνια του γυμνασίου
– ενισχύει το στείρο ανταγωνισμό μεταξύ συμμαθητών με αποτέλεσμα να υπονομεύεται η ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος και φιλικών συναισθημάτων μεταξύ των εφήβων σε μια κρίσιμη ηλικία για τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους.
ΆΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 18. Η συγκεκριμένη διάταξη υποβαθμίζει τα πρότυπα γυμνάσια: – Τα μετατρέπει σε εξεταστικά κέντρα αντί για σχολεία. – Υποβαθμίζει τη διδασκαλία σε όλα τα αντικείμενα πλην των εξεταζόμενων στις εισαγωγικές μετά το τέλος της γ΄γυμνασίου. – Υπονομεύει την ολόπλευρη καλλιέργεια των φοιτούντων μαθητών – Δρα διαλυτικά για τους ομίλους, τα ευρωπαϊκά προγράμματα ανταλλαγών και όλες τις άλλες καινοτόμες δράσεις που υλοποιούνται εντός των σχολείων και πρέπει να ενδυναμωθούν. Σε όλα αυτά δε θα υπάρχει συμμετοχή μαθητών λόγω έλλειψης χρόνου κυρίως στη γ΄γυμνασίου αλλά πιθανότατα και στη β’. – Θα τους στερήσει αξιόλογους μαθητές που θα προτιμούν υποτροφίες ιδιωτικών σχολείων που θα παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια για τη φοίτησή τους – ενισχύει την παραπαιδεία στα χρόνια του γυμνασίου – ενισχύει το στείρο ανταγωνισμό μεταξύ συμμαθητών με αποτέλεσμα να υπονομεύεται η ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος και φιλικών συναισθημάτων μεταξύ των εφήβων σε μια κρίσιμη ηλικία για τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους.