Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | 5 Μαΐου 2020, 21:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο πλαίσιο της ισότιμης μεταχείρισης των παιδιών μας που επιλέγουν ως 2η ξένη γλώσσα τα Ιταλικά, σε σχέση με αυτά που επιλέγουν τα Γαλλικά ή τα Γερμανικά, θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει επιτέλους η δυνατότητα έναρξης εκμάθησης της Ιταλικής από το Δημοτικό (όπως ισχύει στις άλλες 2 γλώσσες) και συνέχισής της και στο Λύκειο (όπως επίσης ισχύει για τις 2 άλλες γλώσσες). Η αποσπασματική ενασχόληση μόνο στο Γυμνάσιο ( και μάλιστα σε ελάχιστα από αυτά), αδικεί κατάφωρα την ιταλική γλώσσα και φυσικά και τα παιδιά μας που την επιλέγουν, διότι έχουν πολύ αργότερη αφετηρία έναρξης και πολύ νωρίτερη παύση. Έτσι δεν καθίσταται δυνατό να αποκομίσουν ίδιας βαθμίδας πιστοποιητικά εξετάσεων της γλώσσας σε σχέση με τις προαναφερθείσες γλώσσες. Εξάλλου, στα πλαίσια της ευρωπαϊκής πολυγλωσσίας είναι πράγματι ακατανόητος ο λόγος που προβάλλονται τόσο εξόφθαλμα τα γερμανικά και τα γαλλικά και δημιουργείται η εντύπωση ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται όχι με κριτήριο την ελευθερία επιλογής των μαθητών, αλλά τις όποιες γενικότερες επιλογές και πολιτικές συμμαχίες της εκάστοτε κυβέρνησης με συγκεκριμένα σωματεία εκπαιδευτικών .