Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Β. Αρβανίτη | 5 Μαΐου 2020, 21:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εκπαίδευση χρειάζεται να κινείται με βάση παιδαγωγικές προσεγγίσεις όπως η διαφοροποιημένη διδασκαλία και να μπορεί ο εκπαιδευτικός να τις εφαρμόζει. Με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη η εκπαίδευση δεν κινείται προς τη διαφοροποιημένη ή εξατομικευμένη διδασκαλία αλλά υποβαθμίζεται. Επιπλέον, στην εποχή μας λόγω καραντίνας που οι ειδικοί συζητούν για αυξημένες αποστάσεις και λιγότερα άτομα σε έναν χώρο, θα έπρεπε να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών και όχι να αυξάνεται.