Η Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα αποτελέσει σημαντική τροχοπέδη στη δημόσια εκπαίδευση. Ο διευθυντής και ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου αποκτούν εξουσίες που δεν ελέγχονται και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ασυδοσίες και αδικίες.
Έτσι, λοιπόν, ο εκπαιδευτικός ανοχύρωτος και μόνος θα βάλλεται από παντού.Ποιος θα τον σέβεται; Πώς αυτός υπό καθεστώς φόβου και ανασφάλειας θα αφοσιωθεί στο εκπαιδευτικό του έργο;Θα μεταβληθούν οι εκπαιδευτικοί σε αυλοκόλακες του εκάστοτε διευθυντή ο οποίος με την εξουσία που του δίνετε θα μπορεί να αναθέτει διοικητικό καθήκοντα και ποια;Ποια είναι τα προσόντα που θα συνεκτιμηθούν από τον διευθυντή ο επικοινωνιακός χαρακτήρας κάποιων;Ο συντονιστής εκπαίδευσης πώς θα παρατηρεί τη διδασκαλία με τη φυσική του παρουσία κάθε πότε και με ποια κριτήρια;Το διδακτικό υλικό που ο εκπαιδευτικός παραχωρεί στους μαθητές του δεν βρίσκεται στην ύλη των σχολικών βιβλίων και τις πολυάριθμες ασκήσεις των σχολικών βιβλίων;
Με βάση αυτά, φαίνεται ότι η αξιολόγηση θα δημιουργήσει εκπαιδευτικούς δυο ταχυτήτων και θα οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες. Πότε έγιναν συντονισμένες προσπάθειες από το υπουργείο για μαζικές δωρεάν επιμορφώσεις ώστε να έχει τώρα την απαίτηση να μας αξιολογήσει; Ποιοι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν αξιολογηθεί και πώς; Για να υπάρχει αξιολόγηση θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια και να γίνεται από όργανα ανεξάρτητα από το σχολικό περιβάλλον.
Η Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα αποτελέσει σημαντική τροχοπέδη στη δημόσια εκπαίδευση. Ο διευθυντής και ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου αποκτούν εξουσίες που δεν ελέγχονται και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ασυδοσίες και αδικίες. Έτσι, λοιπόν, ο εκπαιδευτικός ανοχύρωτος και μόνος θα βάλλεται από παντού.Ποιος θα τον σέβεται; Πώς αυτός υπό καθεστώς φόβου και ανασφάλειας θα αφοσιωθεί στο εκπαιδευτικό του έργο;Θα μεταβληθούν οι εκπαιδευτικοί σε αυλοκόλακες του εκάστοτε διευθυντή ο οποίος με την εξουσία που του δίνετε θα μπορεί να αναθέτει διοικητικό καθήκοντα και ποια;Ποια είναι τα προσόντα που θα συνεκτιμηθούν από τον διευθυντή ο επικοινωνιακός χαρακτήρας κάποιων;Ο συντονιστής εκπαίδευσης πώς θα παρατηρεί τη διδασκαλία με τη φυσική του παρουσία κάθε πότε και με ποια κριτήρια;Το διδακτικό υλικό που ο εκπαιδευτικός παραχωρεί στους μαθητές του δεν βρίσκεται στην ύλη των σχολικών βιβλίων και τις πολυάριθμες ασκήσεις των σχολικών βιβλίων; Με βάση αυτά, φαίνεται ότι η αξιολόγηση θα δημιουργήσει εκπαιδευτικούς δυο ταχυτήτων και θα οξύνει τις κοινωνικές ανισότητες. Πότε έγιναν συντονισμένες προσπάθειες από το υπουργείο για μαζικές δωρεάν επιμορφώσεις ώστε να έχει τώρα την απαίτηση να μας αξιολογήσει; Ποιοι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν αξιολογηθεί και πώς; Για να υπάρχει αξιολόγηση θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια και να γίνεται από όργανα ανεξάρτητα από το σχολικό περιβάλλον.