Ως εκπαιδευτικός, γνωρίζω ότι υπάρχουν θέματα σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία που βασίζονται σε πολυετή επιστημονική έρευνα. Η προσθήκη των προτεινόμενων από το νομοσχέδιο θεμάτων και των στόχων τους, χωρίς τεκμηριωμένη επιστημονική και παιδαγωγική έρευνα και αξιολόγηση, αποτελεί επικίνδυνο πειραματισμό σε βάρος των παιδιών μας. Ως εκ τούτου, η εισαγωγή αυτών των θεματικών ενοτήτων στα σχολεία με βρίσκει τελείως αντίθετη.
Ως εκπαιδευτικός, γνωρίζω ότι υπάρχουν θέματα σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία που βασίζονται σε πολυετή επιστημονική έρευνα. Η προσθήκη των προτεινόμενων από το νομοσχέδιο θεμάτων και των στόχων τους, χωρίς τεκμηριωμένη επιστημονική και παιδαγωγική έρευνα και αξιολόγηση, αποτελεί επικίνδυνο πειραματισμό σε βάρος των παιδιών μας. Ως εκ τούτου, η εισαγωγή αυτών των θεματικών ενοτήτων στα σχολεία με βρίσκει τελείως αντίθετη.