Δεν κατανοώ την θεσμοθέτηση Εξετάσεων για την εισαγωγή στα συνδεδεμένα Πρότυπα Λύκεια: γιατί να μην υπάρχει αξιολόγηση –αντί των μαθητών - των εκπαιδευτικών δομών , οι οποίες αναλαμβάνουν ‘Αρίστους’ αλλά δεν επιτυγχάνουν (πιθανότατα) να διατηρήσουν ή και να εξελίξουν τις δυνατότητές τους; Γιατί πάντα τιμωρούνται οι μαθητές;
Αν τίθεται θέμα ‘ίσων ευκαιριών’ γιατί δεν ισχύει το αντίστοιχο για τα Μουσικά /Καλλιτεχνικά Σχολεία;
Δεν κατανοώ την θεσμοθέτηση Εξετάσεων για την εισαγωγή στα συνδεδεμένα Πρότυπα Λύκεια: γιατί να μην υπάρχει αξιολόγηση –αντί των μαθητών - των εκπαιδευτικών δομών , οι οποίες αναλαμβάνουν ‘Αρίστους’ αλλά δεν επιτυγχάνουν (πιθανότατα) να διατηρήσουν ή και να εξελίξουν τις δυνατότητές τους; Γιατί πάντα τιμωρούνται οι μαθητές; Αν τίθεται θέμα ‘ίσων ευκαιριών’ γιατί δεν ισχύει το αντίστοιχο για τα Μουσικά /Καλλιτεχνικά Σχολεία;