Θεωρώ εξαιρετικό να μπορούν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με διαφορετικά ερεθίσματα και γενικότερα να μπορεί να διανθιστεί το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου με πλήθος ειδικοτήτων.ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΣ, ΟΜΩΣ, ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!!!Ειδικότερα, μετά από θητεία σε νηπιαγωγεία, άλλα είναι τα προβλήματα που προκύπτουν και πολύ πιο σημαντικά κατά την ταπεινή μου άποψη... Κατ' αρχήν η κτιριακή υποδομή είναι απαρχαιωμένη με τεράστια προβλήματα και ελλείψεις, όπως και το παιδαγωγικό υλικό, οι τουαλέτες κ.λπ.Τα περισσότερα συντηρούνται με μόχθο και τεράστιες προσπάθειες απο συναδέλφους.... Επιπλέον, το αντικείμενο των αγγλικών δεν είναι αυτό που λείπει από το νηπιαγωγείο(ακούγουνται συνεχώς στην καθημερινότητά μας, αντίθετα από την μητρική γλώσσα), αλλά αυτό της μουσικής ή της φυσικής αγωγής. Για την ακρίβεια, παρ' όλο που και τα δυο αντικείμενα τα διδάσκονται οι νηπιαγωγοί στις ακαδημαϊκές τους σπουδές , τα παιδιά ενθουσιάζονται ιδιαιτέρως με ένα μουσικό που θα τους παίξει ένα ζωντανό όργανο για παράδειγμα, φυσικά κατάλληλα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της προσχολικής αγωγής... Εκτός αυτού, οι νηπιακές τάξεις είναι ιδιατέρως πολυπολιτισμικές, γεγονός που μπερδεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα..Η ειδική αγωγή, επίσης, πως θα ανταπεξέλθουν αυτά τα παιδιά σε αυτό το αντικείμενο, ή θα απομακρύνονται και θα στοχοποιούνται συνεχώς; Τέλος, σε κάθε περίπτωση, αν όπως πιστεύετε πρέπει να μπουν τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ;... 'Ολα τα πανεπιστημιακά προγράμματα διδάσκουν την αγγλική σε ανώτερο επίπεδο και όποιοι δεν την κατέχουν, μπορούν να επιμορφωθουν. Η αλήθεια ειναι πως πραγματοποιούνται εξαιρετικά διαθεματικά πρότζεκτ, όυτως ή άλλως από τους νηπιαγωγούς που πολλές φορές περιέχουν και άλλες γλώσσες, οι οποίες μάλιστα πηγάζουν από το ενδιαφέρον των παιδιών(π.χ. κάποια γλώσσα από την χώρα καταγωγής ενός συμμαθητή τους).
Ολοκληρώνοντας, ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ!...ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΌΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ: ΤΗΝ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΗΝ ΦΥΣΗ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΑ ΖΩΑ, ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ, ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ...(και άλλα πολλά που βλέπεις μονο αν ζεις και υπάρχεις ανάμεσα σε αυτές τις ηλικίες παιδιών μπορείς να αφουγκραστείς..)
ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!
Θεωρώ εξαιρετικό να μπορούν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με διαφορετικά ερεθίσματα και γενικότερα να μπορεί να διανθιστεί το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου με πλήθος ειδικοτήτων.ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΣ, ΟΜΩΣ, ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ!!!Ειδικότερα, μετά από θητεία σε νηπιαγωγεία, άλλα είναι τα προβλήματα που προκύπτουν και πολύ πιο σημαντικά κατά την ταπεινή μου άποψη... Κατ' αρχήν η κτιριακή υποδομή είναι απαρχαιωμένη με τεράστια προβλήματα και ελλείψεις, όπως και το παιδαγωγικό υλικό, οι τουαλέτες κ.λπ.Τα περισσότερα συντηρούνται με μόχθο και τεράστιες προσπάθειες απο συναδέλφους.... Επιπλέον, το αντικείμενο των αγγλικών δεν είναι αυτό που λείπει από το νηπιαγωγείο(ακούγουνται συνεχώς στην καθημερινότητά μας, αντίθετα από την μητρική γλώσσα), αλλά αυτό της μουσικής ή της φυσικής αγωγής. Για την ακρίβεια, παρ' όλο που και τα δυο αντικείμενα τα διδάσκονται οι νηπιαγωγοί στις ακαδημαϊκές τους σπουδές , τα παιδιά ενθουσιάζονται ιδιαιτέρως με ένα μουσικό που θα τους παίξει ένα ζωντανό όργανο για παράδειγμα, φυσικά κατάλληλα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της προσχολικής αγωγής... Εκτός αυτού, οι νηπιακές τάξεις είναι ιδιατέρως πολυπολιτισμικές, γεγονός που μπερδεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα..Η ειδική αγωγή, επίσης, πως θα ανταπεξέλθουν αυτά τα παιδιά σε αυτό το αντικείμενο, ή θα απομακρύνονται και θα στοχοποιούνται συνεχώς; Τέλος, σε κάθε περίπτωση, αν όπως πιστεύετε πρέπει να μπουν τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ;... 'Ολα τα πανεπιστημιακά προγράμματα διδάσκουν την αγγλική σε ανώτερο επίπεδο και όποιοι δεν την κατέχουν, μπορούν να επιμορφωθουν. Η αλήθεια ειναι πως πραγματοποιούνται εξαιρετικά διαθεματικά πρότζεκτ, όυτως ή άλλως από τους νηπιαγωγούς που πολλές φορές περιέχουν και άλλες γλώσσες, οι οποίες μάλιστα πηγάζουν από το ενδιαφέρον των παιδιών(π.χ. κάποια γλώσσα από την χώρα καταγωγής ενός συμμαθητή τους). Ολοκληρώνοντας, ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ!...ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΌΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ: ΤΗΝ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΗΝ ΦΥΣΗ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΑ ΖΩΑ, ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ, ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ...(και άλλα πολλά που βλέπεις μονο αν ζεις και υπάρχεις ανάμεσα σε αυτές τις ηλικίες παιδιών μπορείς να αφουγκραστείς..) ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!