Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη των αγγλικών και της φυσικής αγωγής ως ξεχωριστά γνωστικά αντικείμενα. Σύμφωνα με τις τελευταιες παιδαγωγικές αντιλήψεις και την επιστολή των κοσμητορων των παιδαγωγικών τμημάτων οι μαθησιακές περιοχές θα πρέπει να διδάσκονται διαθεματικα, ως παιχνίδι και με τη μέθοδο σχεδίου εργασίας (project). Με το παρών άρθρο κατακερματιζεται ο χαρακτήρας του νηπιαγωγείου που δεν είναι άλλος από το να μεταλαμπαδευσει με παιγνιώδη τρόπο και με τη διαλεκτική μέθοδο βασικές ικανότητες.
Διαφωνώ κάθετα με την ένταξη των αγγλικών και της φυσικής αγωγής ως ξεχωριστά γνωστικά αντικείμενα. Σύμφωνα με τις τελευταιες παιδαγωγικές αντιλήψεις και την επιστολή των κοσμητορων των παιδαγωγικών τμημάτων οι μαθησιακές περιοχές θα πρέπει να διδάσκονται διαθεματικα, ως παιχνίδι και με τη μέθοδο σχεδίου εργασίας (project). Με το παρών άρθρο κατακερματιζεται ο χαρακτήρας του νηπιαγωγείου που δεν είναι άλλος από το να μεταλαμπαδευσει με παιγνιώδη τρόπο και με τη διαλεκτική μέθοδο βασικές ικανότητες.