Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντινίδη Αικατερίνη | 5 Μαΐου 2020, 22:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η απουσία του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα κατά τα προηγούμενα χρόνια υπήρξε ένα τεράστιο έλλειμμα στον εκπαιδευτικό χώρο, το οποίο επιχειρείτε να επαναφέρετε....με ΠΟΙΟ ακριβώς ορθολογικό επιχείρημα;;; Το μάθημα της κοινωνιολογίας αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για τους υποψήφιους φοιτητές Κοινωνικών/Ανθρωπιστικών επιστημών και όχι μόνο και ταυτόχρονα απαραίτητο γνωστικό εφόδιο κάθε πολίτη του οποίου η σχολική φοίτηση στόχο έχει, μεταξύ άλλων, την πολύπλευρη γνώση και κατανόηση των ραγδαίων κοινωνικών μεταβολών και εξελίξεων με σκοπό την ενεργό δράση και τη μέθεξη στην κοινωνική ζωή. Η απουσία του μαθήματος της Κοινωνιολογίας κατά το πρόσφατο παρελθόν αποτέλεσε για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα μια κραυγαλέα αδυναμία συμπόρευσης με τον υπόλοιπο σύγχρονο κόσμο. Η παραμονή της Κοινωνιολογίας μπορεί να μετριάσει αυτή την αδυναμία και να αποτελέσει μια επένδυση στην κοινωνική σημασία της μόρφωσης. Μια τέτοια κίνηση, δεδομένης και της χρόνιας ροπής του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος προς την παροχή γνώσεων και πληροφοριών που δεν συνδέονται επιτυχώς με το κοινωνικό γίγνεσθαι, θα μπορούσε επιπλέον να συμβάλλει στο μετασχηματισμό του σε φορέα διαμόρφωσης κριτικά σκεπτόμενων και κοινωνικοπολιτικά δραστήριων πολιτών. Οι αναδιαρθρώσεις του εκπαιδευτικού συστήματος οφείλουν να στοχεύουν στη διάπλαση λειτουργικά μορφωμένων ανθρώπων, κάτι το οποίο δεν μπορεί να συμβεί έξω από τους κοινωνικούς προβληματισμούς και τις έννοιες του συνεχώς εξελισσόμενου σύγχρονου κόσμου. Κωνσταντινίδη Αικατερίνη