• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία' | 26 Νοεμβρίου 2009, 14:33

    Κυρία Υπουργέ, υποστηρίζετε ότι πάνω από όλα οι μαθητές και στέκεστε στην αντιστοιχία μαθητή καθηγητών! Τότε φροντίστε οι μαθητές να έχουν καθηγητές αντίστοιχους των μαθημάτων τους. Το γνωρίζετε ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ δεν έχουν ιδέα για το περιεχόμενο και τη διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων, αναλαμβάνουν να τα διδάξουν, ως Β'ανάθεση, και ως Γ'ανάθεση(όρος εφεύρημα των Δ/ντών για να εξυπηρετήσουν ορισμένους να συμπληρώσουν το ωράριό τους και να μην πάνε και σε άλλο σχολείο); Εκφράσεις όπως "σιχαίνομαι π.χ. την κοινωνιολογία, αλλά θα τη διδάξω για να μην με στείλουν και σε άλλο σχολείο", ή "δεν έχω ιδέα από βιολογία, αλλά εντάξει, λίγο τα κύρια σημεία θα τους κάνω και πάνω- πάνω" είναι συνήθεις στα σχολεία μας. Αδίκως αναρωτιούνται γονείς και μαθητές γιατί διδάσκει Κοινωνιολογία η καθηγήτρια των Γαλλικών ή των Αγγλικών κι ο γυμναστής Γεωγραφία! Κυρία Υπουργέ, η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνο να φαίνεται, αλλά και να είναι τίμια. Οπου γυναίκα του Καίσαρα η Παιδεία μας. Οι έλληνες μαθητές δεν έχουν εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, ούτε απολαμβάνουν ισότητα στην εκπαίδευση, αφού κάθε λογής ειδικότητες διδάσκουν άσχετα με τις ειδικότητές τους μαθήματα, τα οποία οι Δ/ντές τα βαφτίζουν ως ...Γ΄ανάθεσης για να εξυπηρετήσουν τους ημέτερους. Οι εκπαιδευτικοί περνούν από ένα σωρό διαδικασίες για να διορισθούν και εκείνο που τους περιμένει είναι η ματαίωση, αφού δεν διδάσκουν πάντα τα μαθήματα τα οποία σπούδασαν και για τα οποία εξετάσθηκαν στους ΑΣΕΠ, με αποτέλεσμα να προσγειώνονται στην πραγματικότητα του "περίπου", του "εντάξει μωρέ" και του ωχαδερφισμού. Δεν θέλω όμως να καταντήσω σαν ορισμένους συναδέλφους που σιγοψιθυρίζουν με βαριεστημένο ύφος:"έλα μωρέ πώς κάνεις έτσι, ο μισθός να πέφτει".