Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη εκπαιδευτικός-γονέας | 5 Μαΐου 2020, 22:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι ενθαρρυντικό το ότι ενισχύεται η γνώση της Αγγλικής γλώσσας στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, γεγονός που επιτρέπει την επίτευξη ανώτερων εκπαιδευτικών στόχων και στις μεγαλύτερες τάξεις που είναι πιο εναρμονισμένες με τις σύγχρονες ανάγκες κατανόησης και χρήσης της Αγγλικής γλώσσας στην καθημερινότητα των παιδιών μας, ιδιαίτερα λόγω της αυξημένης επαφής τους με τις τεχνολογίες της πληροφορικής. Εξαιρετικά απογοητευτικό είναι το γεγονός ότι ενώ αναγνωρίζεται, ακόμα και "διαφημίζεται" η ανάγκη για ενίσχυση της Πληροφορικής, αυτή παραμένει στη "διαφήμιση". Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για ενίσχυση των υποδομών πληροφορικής στις σχολικές αίθουσες, ούτε καν για ενίσχυση του ωραρίου διδασκαλίας της στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Οπότε οι δήθεν εξαγγελίες περί ενίσχυσης της Πληροφορικής θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν στην καλύτερη περίπτωση ως υποκριτικές. Το πρόσφατο και εν εξελίξει εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ανέδειξε στο μέγιστο βαθμό τον ψηφιακό αναλφαβητισμό τόσο των παιδιών και μαθητών μας, όσο και σε πολλές περιπτώσεις και των γονιών και εκπαιδευτικών. Είναι εγκληματικό να καταδικάζουμε στον ίδιο βαθμό ανεπάρκειας τα παιδιά μας. Σε έναν κόσμο που όπως συνειδητοποίησαν ακόμα και οι γηραιότεροι βασίζεται πλέον σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό στην κατανόηση και χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής, στη χώρα μας είμαστε ασυγχώρητα και κατ' επανάληψη ελλειπείς.