Θεωρώ ότι στις ευαίσθητες ηλικίες των παιδιών πρωτοβάθμιας, αλλά και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ο καθ'ύλην αρμόδιος να τα ενημερώσει σχετικά με θέματα που αφορούν το γενετήσιο ένστικτο είναι ο γονέας ή κηδεμόνας τους. Εξάλλου, εκείνος φέρει την ευθύνη του τέκνου του σε κάθε πτυχή της ζωής του μέχρι την ενηλικίωσή του: διατροφή, υγεία, ανατροφή, ομαλή κοινωνικοποίηση, μόρφωση, κοινωνική ευαισθητοποίηση, θρησκευτική και φιλοσοφική διαπαιδαγώγηση, εκπροσώπηση. Χωρίς την ενυπόγραφη συναίνεση του γονέα δεν γίνεται τίποτα, ούτε καν η συμμετοχή του παιδιού σε μια εκδρομή του σχολείου.
Επιπλέον, από τη εμπειρία μου ως εκπαιδευτικού και γονέα, έχω διαπιστώσει ότι η επιβεβλημένη και μαζική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση συνήθως σοκάρει τα παιδιά και φέρνει σε δύσκολη θέση τους εφήβους. Επίσης, ασυναίσθητα και ασυνείδητα, διαρρηγνύει τη σχέση γονέα-παιδιού, την οποία με τόση τρυφερότητα, υπευθυνότητα, έγνοια και ενίοτε αυτοθυσία προσπαθούν να καλλιεργήσουν επί δεκαετίες οι γονείς με τα παιδιά τους. Τέλος, παραβιάζει την προσωπική ελεύθερη κρίση, γνώση και εμπειρία των παιδιών και εφήβων, των μελλοντικών συνανθρώπων, συντρόφων και συμπολιτών μας, πάνω στο άκρως προσωπικό θέμα της σεξουαλικής τους ζωής.
Συνεπώς, διαφωνώ κατηγορηματικά με την υποχρεωτική και πρώιμη σεξουαλική αγωγή στα πλαίσια του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Θεωρώ ότι στις ευαίσθητες ηλικίες των παιδιών πρωτοβάθμιας, αλλά και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ο καθ'ύλην αρμόδιος να τα ενημερώσει σχετικά με θέματα που αφορούν το γενετήσιο ένστικτο είναι ο γονέας ή κηδεμόνας τους. Εξάλλου, εκείνος φέρει την ευθύνη του τέκνου του σε κάθε πτυχή της ζωής του μέχρι την ενηλικίωσή του: διατροφή, υγεία, ανατροφή, ομαλή κοινωνικοποίηση, μόρφωση, κοινωνική ευαισθητοποίηση, θρησκευτική και φιλοσοφική διαπαιδαγώγηση, εκπροσώπηση. Χωρίς την ενυπόγραφη συναίνεση του γονέα δεν γίνεται τίποτα, ούτε καν η συμμετοχή του παιδιού σε μια εκδρομή του σχολείου. Επιπλέον, από τη εμπειρία μου ως εκπαιδευτικού και γονέα, έχω διαπιστώσει ότι η επιβεβλημένη και μαζική σεξουαλική διαπαιδαγώγηση συνήθως σοκάρει τα παιδιά και φέρνει σε δύσκολη θέση τους εφήβους. Επίσης, ασυναίσθητα και ασυνείδητα, διαρρηγνύει τη σχέση γονέα-παιδιού, την οποία με τόση τρυφερότητα, υπευθυνότητα, έγνοια και ενίοτε αυτοθυσία προσπαθούν να καλλιεργήσουν επί δεκαετίες οι γονείς με τα παιδιά τους. Τέλος, παραβιάζει την προσωπική ελεύθερη κρίση, γνώση και εμπειρία των παιδιών και εφήβων, των μελλοντικών συνανθρώπων, συντρόφων και συμπολιτών μας, πάνω στο άκρως προσωπικό θέμα της σεξουαλικής τους ζωής. Συνεπώς, διαφωνώ κατηγορηματικά με την υποχρεωτική και πρώιμη σεξουαλική αγωγή στα πλαίσια του εκπαιδευτικού μας συστήματος.