Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Διονυσία | 5 Μαΐου 2020, 22:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Scripta manent και τα σχόλια της δημόσιας διαβούλευσης θα είναι εδώ να θυμίζουν, ότι η κυρία υπουργός είχε προεξοφλήσει a priori την τύχη του μαθήματος της κοινωνιολογίας και επέβαλλε de facto την άποψή της χωρίς καμία ουσιαστική συζήτηση. Η κατάργηση της κοινωνιολογίας από το curriculum του ελληνικού σχολείου αποτελεί casus beli για τους κοινωνικούς επιστήμονες. Δεν έχω διδαχθεί λατινικά, κατάφερα όμως να σπουδάσω! Είναι σαφές ότι η κοινωνιολογία ως μάθημα και ως επιστήμη πρέπει να υπάρχει στο πρόγραμμα της γ' τάξης και μάλιστα ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Το επιχείρημα περί χρησιμότητας των λατινικών λόγω ορολογίας σε διάφορες επιστήμες είναι τουλάχιστον αστείο!