Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Χατζηβασιλειάδου Δέσποινα | 5 Μαΐου 2020, 22:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι μαθητές μας ΔΕΝ χρειάζονται κι άλλες εξετάσεις. δεν υπάρχει ουσία σε αυτό. Οι μαθητές δεν αποκομίζουν τίποτα πέρα από περιττό άγχος σε μια ευαίσθητη ηλικία. Κάλλιστα μπορούν να προαχθούν με την επίδοσή τους στα τετράμηνα. Η φοίτηση στο Γυμνάσιο είναι υποχρεωτική εκπαίδευση, όμως το επίπεδο είναι υπερβολικά υψηλό για να ανταπεξέλθουν όλοι οι μαθητές: Αρχαία Ελληνικά από την Α τάξη, δύο ξένες γλώσσες και γενικά ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο στα υπόλοιπα μαθήματα. Ο βαθμός δυσκολίας δεν είναι για όλους τους μαθητές, αλλά όλοι οι μαθητές πρέπει να το τελειώσουν. Έτσι πολλές φορές ο εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσες φορές και να "αφήσει" τον μαθητή στην ίδια τάξη, ο μαθητής δεν θα καταφέρει ποτέ να την περάσει. Αν θέλετε να κάνετε πιο απαιτητικό το "πέρασμα" στην επόμενη τάξη, θα πρέπει να έχετε εξασφαλίσει τι θα απογίνει ο μαθητής που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο επίπεδο δυσκολίας του Γυμνασίου. Να του δώσετε έναν εναλλακτικό τύπο σχολείου, στα γερμανικά πρότυπα. Πχ ένα σχολείο με λιγότερη ακαδημαϊκή γνώση που θα επικεντρώνεται και σε άλλες κατευθύνσεις. Εγώ εργάζομαι στον Νομό Σερρών και θεωρώ επιτακτική ανάγκη να ιδρυθεί κάποιο αγροτικό-κτηνοτροφικό Γυμνάσιο και Λύκειο, μιας και μεγάλη μερίδα των μαθητών μου ενδιαφέρονται ιδιαιτέρως για τέτοιες δραστηριότητες και τους είναι αδύνατο να ανταπεξέλθουν στο Γυμνάσιο με τον βαθμό δυσκολίας που έχει σήμερα.