Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Στέλλα | 5 Μαΐου 2020, 22:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ κάθετα με την αύξηση μαθητών στις τάξεις,πρωτίστως ως γονιός και έπειτα ως εκπαιδευτικός...Θα ήθελα να μας πείτε σε ποιες τεκμηριωμένες επιστημονικές έρευνες το στηρίζετε; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΒΑΓΜΑΤΟΣ ΨΥΧΩΝ; Πως μπορεί, δηλαδή ένας εκπαιδευτικός να σταθεί και να βοηθήσει 24-25 παιδιά, να μάθει τις ιδιαιτεροτητές τους, τις ανάγκες τους και όλα όσα χρειάζονται για να επικοινωνησει με τους μαθητές του και να επιτύχει παράλληλα, τους σκοπούς του μαθήματος, αλλά και την τέρψη των μαθητών του; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ και το σημαντικότερο: ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, τα οποία δεν αντιμετωπίζει ως ολότητες, ως μικρούς ανθρώπους με ανάγκες, ιδιαιτερότητες, προβλήματα κ.λπ. αλλά ως νουμερα και αριθμούς.. Ελπίζω να λάβετε τα σχόλια υπόψιν σας. Σας ευχαριστώ.