Είναι ανερμήνευτη η εμμονή του Υπουργείου -τα τελευταία χρόνια- σε θέματα σεξουαλικής αγωγής, έμφυλων ταυτοτήτων και παρεμφερών θεματικών αναφορών, τη στιγμή που υπάρχουν διδακτικά αντικείμενα, προσαρμοσμένα στην ηλικιακή βαθμίδα και ωριμότητα των παιδιών, που δίνουν τις βασικές γνώσεις που δικαιούται να δώσει το σχολείο (πχ. οικιακή οικονομία, βιολογία). Η εμπλοκή μαθητών του νηπιαγωγείου σε ένα τόσο ευαίσθητο και εξειδικευμένο επιστημονικό πεδίο κρίνεται όχι απλώς ατόπημα, αλλά άκριτη και απαράδεκτη επιλογή. Τα νήπια χρειάζονται ανεμελιά, χαρά, παιχνίδι, τραγούδι, κίνηση, κοινωνικότητα και ό,τι άλλο η παιδική αφελότητα και καθαρότητα επιζητήσει. Το συγκεκριμένο θέμα είναι καλύτερα να αντιμετωπιστεί μέσα στην οικογένεια, όταν προκύψει ως ανάγκη, και όχι πρώιμα, με τον τρόπο που κρίνουν οι γονείς του κάθε παιδιού, καθώς γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητές του, τις ευαισθησίες του και την ωριμότητά του. Όλα τα υπόλοιπα αποτελούν λανθασμένη επιλογή και ιδιαίτερα όταν αφορά μια τόσο τρυφερή ηλικία.
Είναι ανερμήνευτη η εμμονή του Υπουργείου -τα τελευταία χρόνια- σε θέματα σεξουαλικής αγωγής, έμφυλων ταυτοτήτων και παρεμφερών θεματικών αναφορών, τη στιγμή που υπάρχουν διδακτικά αντικείμενα, προσαρμοσμένα στην ηλικιακή βαθμίδα και ωριμότητα των παιδιών, που δίνουν τις βασικές γνώσεις που δικαιούται να δώσει το σχολείο (πχ. οικιακή οικονομία, βιολογία). Η εμπλοκή μαθητών του νηπιαγωγείου σε ένα τόσο ευαίσθητο και εξειδικευμένο επιστημονικό πεδίο κρίνεται όχι απλώς ατόπημα, αλλά άκριτη και απαράδεκτη επιλογή. Τα νήπια χρειάζονται ανεμελιά, χαρά, παιχνίδι, τραγούδι, κίνηση, κοινωνικότητα και ό,τι άλλο η παιδική αφελότητα και καθαρότητα επιζητήσει. Το συγκεκριμένο θέμα είναι καλύτερα να αντιμετωπιστεί μέσα στην οικογένεια, όταν προκύψει ως ανάγκη, και όχι πρώιμα, με τον τρόπο που κρίνουν οι γονείς του κάθε παιδιού, καθώς γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητές του, τις ευαισθησίες του και την ωριμότητά του. Όλα τα υπόλοιπα αποτελούν λανθασμένη επιλογή και ιδιαίτερα όταν αφορά μια τόσο τρυφερή ηλικία.