Το να μπορεί καθένας, σε οποιαδήποτε ηλικία να εγγραφεί σε επαγγελματικό σχολείο και να αποκτήσει μία ειδικότητα είναι ό,τι ωραιότερο πρόσφερε το αυτό το δημοκρατικό σύστημα εκπαίδευσης.
Πάντοτε θαύμαζα τους ανθρώπους που σε μεγάλες ηλικίες αποφάσιζαν να μπουν στον κόσμο των γραμμάτων.
Σπουδαίοι άνθρωποι αναφέρει η βιβλιογραφία αποφάσιζαν στα γεράματα να μάθουν μουσική ή χορό. Γιατί όχι και γράμματα.
Επίσης η γενιά των 25ρηδων και άνω που σύμφωνα με τις στατιστικές έρευνες (βιβλιο ΣΕΠ Α' ΕΠΑΛ) θα αλλάξει κατά μέσο όρο 10 επαγγέλματα, γιατί να μην έχει το δικαίωμα πρόσβασης στην Επαγγελματική εκπαίδευση;
Τέλος ο 18 χρονος που τελείωνει μία ειδικότητα και μπορεί άμεσα να πάρει 2ο πτυχίο γιατί του καταργείται τη δυνατότητα αυτή;
Αξιοκρατία, δικαιοσύνη και δυνατότητα επιλογών είναι αυτό που προάγει καλύτερα και εξελίσσει μία χώρα.
Τέλος η συμμετοχή ανθρώπων πιο ώριμων σε μία αίθουσα που βρίσκεται από τη πλευρά των μαθητών δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τα βοηθάει!
Το να μπορεί καθένας, σε οποιαδήποτε ηλικία να εγγραφεί σε επαγγελματικό σχολείο και να αποκτήσει μία ειδικότητα είναι ό,τι ωραιότερο πρόσφερε το αυτό το δημοκρατικό σύστημα εκπαίδευσης. Πάντοτε θαύμαζα τους ανθρώπους που σε μεγάλες ηλικίες αποφάσιζαν να μπουν στον κόσμο των γραμμάτων. Σπουδαίοι άνθρωποι αναφέρει η βιβλιογραφία αποφάσιζαν στα γεράματα να μάθουν μουσική ή χορό. Γιατί όχι και γράμματα. Επίσης η γενιά των 25ρηδων και άνω που σύμφωνα με τις στατιστικές έρευνες (βιβλιο ΣΕΠ Α' ΕΠΑΛ) θα αλλάξει κατά μέσο όρο 10 επαγγέλματα, γιατί να μην έχει το δικαίωμα πρόσβασης στην Επαγγελματική εκπαίδευση; Τέλος ο 18 χρονος που τελείωνει μία ειδικότητα και μπορεί άμεσα να πάρει 2ο πτυχίο γιατί του καταργείται τη δυνατότητα αυτή; Αξιοκρατία, δικαιοσύνη και δυνατότητα επιλογών είναι αυτό που προάγει καλύτερα και εξελίσσει μία χώρα. Τέλος η συμμετοχή ανθρώπων πιο ώριμων σε μία αίθουσα που βρίσκεται από τη πλευρά των μαθητών δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τα βοηθάει!