Πολλά έχουν γραφτεί. Τελικά ΜΗΠΩΣ είναι «ΑΛΛΟΙ» οι λόγοι ?
Το έργο έχει ως εξής:
Μέρος 1ο (πριν τις εξετάσεις)
Τα ιδιαίτερα θα «ανάψουν» και τα φροντιστήρια θα πλημμυρίσουν και θα βουλιάξουν από μαθητές Γ’ τάξης προτύπων αλλά και «κανονικών» Γυμνασίων.
Μέρος 2ο (μετά τις εξετάσεις)
Οι υποψήφιοι των «κανονικών» όσοι δεν τα καταφέρουν, πιθανώς θα συνεχίσουν στο συνδεδεμένο Λύκειο της περιοχής τους, εξ ‘ άλλου τα παιδιά γνωρίζονται μεταξύ τους.
Οι υποψήφιοι όμως από τα Πρότυπα Γυμνάσια όσοι δεν περάσουν , πιθανώς αρκετοί από αυτούς να κατευθυνθούν προς τα ιδιωτικά!
Δηλαδή «ενισχύουμε» φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία !
Με 1 σμπάρο 2 τρυγόνια!
Οι μόνοι χαμένοι θα είναι τα ΠΑΙΔΙΑ που θα τους έχουν γκρεμίσει τον εσωτερικό τους κόσμο και θα τους έχουν κλονίσει την εμπιστοσύνη προς το κράτος
και φυσικά
οι ΓΟΝΕΙΣ (αλλά ποιος νοιάζεται?)
Πολλά έχουν γραφτεί. Τελικά ΜΗΠΩΣ είναι «ΑΛΛΟΙ» οι λόγοι ? Το έργο έχει ως εξής: Μέρος 1ο (πριν τις εξετάσεις) Τα ιδιαίτερα θα «ανάψουν» και τα φροντιστήρια θα πλημμυρίσουν και θα βουλιάξουν από μαθητές Γ’ τάξης προτύπων αλλά και «κανονικών» Γυμνασίων. Μέρος 2ο (μετά τις εξετάσεις) Οι υποψήφιοι των «κανονικών» όσοι δεν τα καταφέρουν, πιθανώς θα συνεχίσουν στο συνδεδεμένο Λύκειο της περιοχής τους, εξ ‘ άλλου τα παιδιά γνωρίζονται μεταξύ τους. Οι υποψήφιοι όμως από τα Πρότυπα Γυμνάσια όσοι δεν περάσουν , πιθανώς αρκετοί από αυτούς να κατευθυνθούν προς τα ιδιωτικά! Δηλαδή «ενισχύουμε» φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία ! Με 1 σμπάρο 2 τρυγόνια! Οι μόνοι χαμένοι θα είναι τα ΠΑΙΔΙΑ που θα τους έχουν γκρεμίσει τον εσωτερικό τους κόσμο και θα τους έχουν κλονίσει την εμπιστοσύνη προς το κράτος και φυσικά οι ΓΟΝΕΙΣ (αλλά ποιος νοιάζεται?)