Εκφράζω την αντίθεσή μου στο άρθρο 18 παρ. 1, αλλά και τον προβληματισμό μου ως προς τους λόγους ύπαρξης ενός τέτοιου αντισυνταγματικού, αντιπαιδαγωγικού και πλήρως αδικαιολόγητου άρθρου. Δεν αντιλαμβάνομαι τι προσπαθεί να «διορθώσει» το εν λόγω άρθρο στην υπάρχουσα κατάσταση, σε ποια δοκιμασμένη εκπαιδευτική μέθοδο έχει στηριχθεί και κατά πόσο έχει λάβει υπόψη του το μέγεθος των προβλημάτων που θα δημιουργήσει όχι μόνο στους μαθητές, αλλά και στα ίδια τα πρότυπα σχολεία. Τα πρότυπα σχολεία θα πάψουν πλέον να επιλέγονται από τα μαθητές που επιθυμούν μια ενιαία σοβαρή εξαετή φοίτηση, αφού θα κινδυνεύουν να διακόπτουν αυτήν πριν την εισαγωγή στο Λύκειο, και μακροπρόθεσμα τα σχολεία αυτά θα απαξιωθούν. Αν δεν είναι αυτός ο σκοπός της τροποποίησης, προτείνω την επανεξέταση του άρθρου.
Εκφράζω την αντίθεσή μου στο άρθρο 18 παρ. 1, αλλά και τον προβληματισμό μου ως προς τους λόγους ύπαρξης ενός τέτοιου αντισυνταγματικού, αντιπαιδαγωγικού και πλήρως αδικαιολόγητου άρθρου. Δεν αντιλαμβάνομαι τι προσπαθεί να «διορθώσει» το εν λόγω άρθρο στην υπάρχουσα κατάσταση, σε ποια δοκιμασμένη εκπαιδευτική μέθοδο έχει στηριχθεί και κατά πόσο έχει λάβει υπόψη του το μέγεθος των προβλημάτων που θα δημιουργήσει όχι μόνο στους μαθητές, αλλά και στα ίδια τα πρότυπα σχολεία. Τα πρότυπα σχολεία θα πάψουν πλέον να επιλέγονται από τα μαθητές που επιθυμούν μια ενιαία σοβαρή εξαετή φοίτηση, αφού θα κινδυνεύουν να διακόπτουν αυτήν πριν την εισαγωγή στο Λύκειο, και μακροπρόθεσμα τα σχολεία αυτά θα απαξιωθούν. Αν δεν είναι αυτός ο σκοπός της τροποποίησης, προτείνω την επανεξέταση του άρθρου.