Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαρία Γιαννακάκη | 5 Μαΐου 2020, 22:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιστροφή του μαθήματος των Λατινικών στα εξεταστέα των Πανελλαδικών εξετάσεων είναι οπισθοδρόμηση και το μόνο που εξυπηρετεί είναι η ενίσχυση της παπαγαλίας από τους μαθητές που αγωνίζονται να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η απουσία κριτικής σκέψης που προάγει η Κοινωνιολογία και η απαίτηση για στυγνή αποστήθιση από τους μαθητές του λυκείου δεν καλλιεργεί πολίτες της σύγχρονης εποχής. Οι εξελίξεις και ο ρυθμός της σύγχρονης ζωής απαιτούν βαθύτερη γνώση και καλλιέργεια, κριτική άποψη και ουσιαστική εμβάθυνση στα κοινωνικά δρώμενα για να είναι δυνατή η επιτυχής κοινωνική ένταξη των νέων πέρα από την επιτυχία στη σχολή προτίμησής τους.