Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΥΣΟΥΛΑ | 26 Νοεμβρίου 2009, 14:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ πως οι επιτυχείς εξετάσεις των εκπαιδευτικών στο ΑΣΕΠ , δεν αποτελεί ώριμο κριτήριο πρόσληψης εκπαιδευτικών που θα στηρίξουν τα θεμέλια του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος για τους ως κάτωθι περιγραφόμενους λόγους: 1. Το περιεχόμενο των εξετάσεων δεν έχει ουσιαστικό ρόλο καθώς το μόνο που θα μπορούσε να υποστηρίξη κανείς είναι πως το ΑΣΕΠ αμφισβητεί τις γνώσεις και την αξιολόγηση των Ιδρυμάτων Ανωτάτης Εκπαίδευσης της χώρας μας. 2. Δεν εξετάζουν την ουσιαστική γνώση, μεθοδικότητα και παιδαγωγική αντίληψη των συναδέλφων Τα σπουδαιότερα κριτήρια για την πρόσληψη εκπαιδευτικών θα πρέπει να στηρίζονται σε ψυχολογικά τέστ, τεστ ωριμότητας και προσωπικότητας των εκπαιδευτικών ακόμα ακόμα και των ηθικών αξιών τους. Οι γνώσεις εκάστου εκπαιδευτικού έχουν ήδη αξιολογηθεί.