Η επαναφορά διπλής μοριοδότησης των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν και υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές είναι ένα μέτρο που δεν θα έπρεπε να καταργηθεί, οπότε είναι σωστή η επαναφορά του. Αλλά είναι τραγικό λάθος να μην μετράνε τα μόρια των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν μέχρι σήμερα. Είναι άδικο για όλους εμάς που πηγαίνουμε στην άλλη άκρη της Ελλάδας να υπηρετήσουμε, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες, να μη μετράνε τα μόρια. Δεν γίνεται κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση να αλλάζει και η νομοθεσία. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση τα νησιά αυτά θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς και οι μόνοι χαμένοι τελικά είναι οι ίδιοι οι μαθητές που χάνουν τα δικαιώματα τους και μένουν χωρίς δασκάλους και ειδικότητες. Τα παιδιά αυτά έχουν τα ίδια δικαιώματα στην εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αντιμετωπιζονται ισότιμα.
Το μέτρο της διπλής μοριοδοτησης θα είναι δίκαιο αν και μόνο αν εχει αναδρομική ισχύ. Με την παρούσα τροποποίηση δημιουργούνται εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων, δηλαδή αυτών που υπηρετούν σήμερα και αυτών που θα υπηρετήσουν του χρονου. Ασφάλεια δικαίου δε θα υπάρχει πλεον ούτε ίση μεταχειριση, καθώς για όμοιες περιπτώσεις θα υπάρχει ανόμοια αντιμετώπιση εκπαιδευτικών. Ούτε φυσικά τα κενά θα καλυφθούν με τη διπλή μοριοδοτησης αλλά με άλλα κινητρα( λχ μισθολογικά).
Η επαναφορά διπλής μοριοδότησης των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν και υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές είναι ένα μέτρο που δεν θα έπρεπε να καταργηθεί, οπότε είναι σωστή η επαναφορά του. Αλλά είναι τραγικό λάθος να μην μετράνε τα μόρια των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν μέχρι σήμερα. Είναι άδικο για όλους εμάς που πηγαίνουμε στην άλλη άκρη της Ελλάδας να υπηρετήσουμε, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες, να μη μετράνε τα μόρια. Δεν γίνεται κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση να αλλάζει και η νομοθεσία. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση τα νησιά αυτά θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς και οι μόνοι χαμένοι τελικά είναι οι ίδιοι οι μαθητές που χάνουν τα δικαιώματα τους και μένουν χωρίς δασκάλους και ειδικότητες. Τα παιδιά αυτά έχουν τα ίδια δικαιώματα στην εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να αντιμετωπιζονται ισότιμα. Το μέτρο της διπλής μοριοδοτησης θα είναι δίκαιο αν και μόνο αν εχει αναδρομική ισχύ. Με την παρούσα τροποποίηση δημιουργούνται εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων, δηλαδή αυτών που υπηρετούν σήμερα και αυτών που θα υπηρετήσουν του χρονου. Ασφάλεια δικαίου δε θα υπάρχει πλεον ούτε ίση μεταχειριση, καθώς για όμοιες περιπτώσεις θα υπάρχει ανόμοια αντιμετώπιση εκπαιδευτικών. Ούτε φυσικά τα κενά θα καλυφθούν με τη διπλή μοριοδοτησης αλλά με άλλα κινητρα( λχ μισθολογικά).